Lukk
Insights
Kraftig analyseplattform for bedre beslutningsgrunnlag

Nøkkeltall knyttet til tiltakshåndtering, avvik og hendelser, samt visualisering av aktivitet i sanntid.
All data er tilgjengelig i skyen og kan eksporteres.
Mulig å filtrere ut bestemt prosjekt, region, aktivitetsområde, tidsperiode eller budsjett.

Tiltakshåndtering
- Hvor raskt blir tiltakene utført?
- Lukkede tiltak i forhold til rapporterte?
- Hvor mange tiltak blir utført i tide?
- Tiltakstid per prosjekt/entreprenør?
Avvik
- Hva er de vanligste avvikene?
- Hvilke risikoområder har flest avvik?
- Risikofordeling - observasjoner/inspeksjoner?
- Hvordan endres risikobildet over tid?


Uønskede hendelser (nestenulykker og ulykker)
- Hvor mange RUH-er har blitt håndtert?
- Når oppstår flest hendelser?
- Vanligste risikoområdet for RUH-er?
- Gjennomsnittlig tiltakstid?
Aktivitet
- Hvor mange planlagte inspeksjoner blir faktisk utført?
- Hvor mange avvik per inspeksjon / rapporterte avvik og uønskede hendelser?
- Vanligste inspeksjoner?


Tagging på prosjektnivå
Muliggjør tydligere og mer sammenlignbar data - filtrer basert på for eksempel forretningsområde, geografi eller team

Trender
Definer tidslinjer for å visualisere og analysere risikoutvikling i løpet av ulike prosjektstadier

Maler
Tydelige maler skaper forutsetninger for innsiktsfull data. Forene systematisk inspeksjonsarbeid med kontinuerlige observasjoner.

Prosjekt
Filtrer ut data for individuelle prosjekter for å evaluere og identifisere prosjekter som trenger støtte

Eksportere data via CSV
Eksportere rådata basert på egendefinerte filtre for videre analyse eller import til andre ERP-systemer
Identifisere trender
Finn forbedringsområder i tide for å kunne sette in målrettede tiltak.
Sikre prosessetterlevelse
Oppnå kontroll av prosessetterlevelse og følg opp der det er nødvendig.
Arbeid proaktivt
Gå bort fra reaktive nøkkeltall som "antall ulykker / arbeidstimer" og heller jobb med viktige nøkkeltall som muliggjør proaktivitet og fortløpende forbedringer.
Evaluer leverandører
Filtrering av data på leverandørnivå muliggjør ytelsesbasert evaluering.
Infobric Field
Brukervennlig HMSK-plattform for økt kontroll
Forstå og kommuniser bra. Foreta rett kontroll ved rett tid. Håndter alle identifiserte mangler. Evaluer og analyser resultat.
Les mer
Inntakskontroll og PSI av individer på distanse
Les mer
Brukervennlig verktøy for å kombinere sjekklister, skjemaer og kontroller
Les mer
Rapporteringsverktøy for avvik og hendelser
Les mer
Tildele personlig ansvar med automatiske påminnelser og bilder på tiltak
Les mer
Granskning av nesten-ulykker og ulykker for å identifisere og kartlegge rotårsaker og risikokilder. Mulighet for å tilpasse ulike analysemetoder, eksempelvis 5 WHY og HTO
Les mer
Automatisk samling av data for analyse og visualisering som fjerner administrasjonsbyrden. Visualisering av trender og sporing av nøkkeltall. Eksport av data
Previous
Next
Få svar på dine spørsmål
Ofte stilte spørsmål
Hvordan starter jeg et prosjekt i Infobric Field?
Som eksisterende kunde kan du enten fylle i skjemaet for prosjektoppstart eller henvende deg til din kontaktperson. Dersom du ikke har en bedriftsavtale kan du fylle i kontaktskjemaet, så vil du bli kontaktet av salg.
Hvordan registrerer jeg meg på et prosjekt?
For å få tilgang til registreringsskjemaet for inntak, behøver du enten å skanne en QR-kode eller bruke en induksjonslenke som tilhører prosjektet - ta kontakt med din prosjektleder for mer info. Når du har fått tilgang til registreringskjemaet, kan du benytte deg av følgende veiledning: Hvordan fungerer registrering av inntak på arbeidsplassen?
Hvordan laster jeg ned appen?
Last ned Infobric Field appen fra AppStore eller Google Play.
Hvordan rapporterer jeg en hendelse?
Klikk på Rapportere i mobilappen, eller under RUH menyen i webappen. Alle brukere har tilgangen til å rapportere avvik og hendelser. Når en ansvarlig person har håndtert det du rapporterte inn, blir en epost automatisk sendt til deg som rapporterte.
Hvordan starter jeg en inspeksjon
Inspeksjoner utføres i vår mobilapp. Planlagte inspeksjoner er synlige på hovedsiden. Dersom du ikke ser en planlagt runde, kan det gjøres ved å klikke på pluss-symbolet. Les mer om dette her: Hvordan gjennomfører jeg en runde?