Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk

Markedskoordinator – Infobric AS

Brenner du for markedsføring og ønsker å jobbe datadrevet i et raskt voksende SaaS-selskap? Da bør du søke jobben som markedskoordinator i Infobric AS.

Infobric er et voksende IT-konsern bestående av selskaper som utvikler digitale tjenester og produkter som skal bidra til mer effektiv, sikker og bærekraftig bygge- og anleggsbransje. Konsernet har over 300 000 brukere på sine plattformer. Våre 350 medarbeidere i Norden og UK jobber hver dag for å forenkle hverdagen til våre kunder.

 

Vi søker deg som ønsker å jobbe med merkevarebygging, synlighet og konvertering. I tillegg til dette må du ha et ønske om å videreutvikle vår satsning innenfor leadsgenerering. Vi søker en lagspiller som kan bidra med en kreativ og digital tankegang for hvordan vi skal videreutvikle markedsføringen vår, og sørge for at vi treffer eksisterende og potensielle kunder på en god måte.

 

Hvis du ønsker å jobbe selvstendig og ha stort spillerom for å teste muligheter, for å skape synlighet og interesse rundt våre produkter og tjenester, har du kommet til rett sted. Du vil jobbe mot felles mål sammen med salgsavdelingen på samme kontor, ha nær kontakt med markedsavdelingen i Infobric AS og Infobric Group, og ta del av konsernets felles grupper for kunnskapsdeling.

 

Våren 2021 etablerte vi en ny CRM-plattform og gikk i gang med bruk av Marketing Automation. Du vil få en viktig rolle i å avdekke videre muligheter i systemet Upsales og produsere automatisert kommunikasjon.

Rollebeskrivelse

I rollen som markedskoordinator kommer du til å jobbe med:

 

  • Delta i utformingen av markedsplaner i samarbeid med salgssjef/Team Leader
  • Automatisere dialog med både eksisterende og nye kunder.
  • Oppdatere innhold på nettsider.
  • Produsere innhold til, og sende, nyhetsbrev.
  • Lage annonser for Google og sosiale medier.
  • Innholdsmarkedsføring.
  • Lage/oppdatere presentasjons- og markedsmateriell.
  • Sikre at alle markedsaktiviteter går i linje med Infobric sin varemerkesidentitet og overgripende strategi.
  • Være kontaktperson for lokale markedsspørsmål, både mot eksterne interesser i Norge og internt.
  • Ansvar for lokale innkjøp hos eksterne leverandører.

Du rapporterer til Team leder marked i Infobric Construction, men vil i Norge også jobbe tett med salgssjef i Infobric AS. På sikt vil også stillingen potensielt få ansvar mot våre søskenselskaper i Norge.

Profilen din

Vi tror du har følgende bakgrunn:

  • Relevant høyere utdanning.
  • Minimum 1 års arbeidserfaring.
  • Kompetanse innen produksjon av innhold.
  • Erfaring med bruk av data og innsikt for å øke relevans og lønnsomhet i kundedialog.
  • Er kjent med å jobbe på webplattform.
  • Kjennskap til Google Analytics og annonseplattformer som Google Ads.
  • Er kjent med å jobbe med Adobe-pakken (Photoshop og InDesign)
  • Er flytendende både skriftlig og muntlig på både norsk og engelsk.

Vi tilbyr en arbeidsplass i freshe lokaler i hjertet av Oslo, god lunsjordning, utviklingsmuligheter i et stadig voksende selskap/konsern, støtte til trening og sosiale aktiviteter internt.

Spørsmål om stillingen
Kontaktperson: Henrik Vorkinn, Salgssjef
Mobil: 909 68 835 Epost: henrik.vorkinn@infobric.com

Kort om Infobric

Infobric Group er en Nordisk digitaliseringspartner for bærekraftig samfunnsbygging.
Vi tilbyr en verktøykasse med nøkkelferdige tjenester som er klar til å bli integrert i de digitale økosystemene til kundene våre. Misjonen vår er å skape bærekraftige arbeidsplasser, der tjenestene vi leverer gjør jobben sikrere og enklere for hundretusener av mennesker hver eneste dag. Samtidig bidrar vi til sunn konkurranse mellom selskapene. Infobric er eid av Summa Equity, som investerer i løsninger for globale utfordringer innen bærekraft.

Tilbake
Lukk