Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk

Prosjektrapporter

Prosjektrapporter

Prosjektrapporter inkluderer ingen standard rapporter, men lar deg utarbeide og se rapporter på prosjekt basert på avdeling, ansatt, prosjekt, aktivitet, kunde osv. Valgene vil variere ut i fra hvilke nivåer som brukes til registrering i din bedrift, samt hvilke tilleggsopplysninger som er registrert på de ulike registreringselementene, inkludert valgfrie felter. I tillegg til disse valgene kan du gjøre utvalg på knappen Avanserte innstillinger.
Basert på utvalgene gjort på de forskjellige flikene, vil rapporten vise avdeling, ansatt, prosjekt, aktivitet osv. Rapportene kan brukes til å beregne kostnader på prosjekt og analysering av lønnsomhet på prosjekt. Videre kan man se registreringen på ansatt basert på start og slutt tid på hvert prosjekt og hver enkelt aktivitet.
Prosjektrapporter kan sammenlignes med andre perioder ved å hake av på «sammenlign med». Da kommer periode valgene opp.
Back to store
Lukk