Inntakskontroll og PSI
Smidig og enkel inntak online
Alle personer kan enkelt forhåndsregistrere inntak via lenke før de kommer til arbeidsplassen
Prosjektledelsen får en klar oversikt over alle UE og kan verifisere HMS-kort, sertifikater og kvalifikasjoner
Alle i prosjektet har tilgang til viktige dokumenter og signerer digitalt for at de har tatt del av disse
Alle som er registrert kan rapportere avvik og hendelser, samt ha tilgang til nødvendig prosjektinformasjon
Registrering av inntak begynner før man ankommer arbeidsplassen og er den enkeltes ansvar å fullføre korrekt
Registrering
Registrering av personlig informasjon
Kompetanse
Registrere obligatoriske sertifikater
Dokumenter
Les og signer under nødvendige dokumenter
Introduksjon
Fysisk introduksjon og PSI
Godkjent
Godkjent for arbeidsplassen og invitert til Infobric Field
Legg til administrator som er ansvarlig for inntaksprosessen
Last opp standardiserte og prosjektspesifikke dokumenter
Administrere prosjekts sertifikatkrav
Fyll ut opplysninger om deg og nærmeste pårørende
Last opp HMS-kort og relevante sertifikater
Les og godkjenn dokumentene
Signere
Helt integrert med HMSREG.
Full oversikt & lett tilgjengelig dokumentasjon
Få full oversikt over alle ansattes sertifikater, utdanninger og kompetanser.
Sikre GPDR-compliance
Beskytt prosjektdeltakere - digital registrering for sikkerhet i henhold til Personvernforordningen.
Spar tid ved inntak
Frigjør tid fra manuelle registreringer på plass ved å la alle i prosjektet forhåndsregistrere inntak før de kommer på jobb.
Del viktig informasjon
Gi alle tilgang til oppdatert informasjon om prosjektet og tilrettelegg for at de har lest og forstått med e-signering.
Brukervennlig HMSKS-plattform for økt kontroll
Få svar på dine spørsmål
Ofte stilte spørsmål
Hvordan starter jeg et prosjekt i Infobric Field?
Som eksisterende kunde kan du enten fylle i skjemaet for prosjektoppstart eller henvende deg til din kontaktperson. Dersom du ikke har en bedriftsavtale kan du fylle i kontaktskjemaet, så vil du bli kontaktet av salg.
Hvordan registrerer jeg meg på et prosjekt?
For å få tilgang til registreringsskjemaet for inntak, behøver du enten å skanne en QR-kode eller bruke en induksjonslenke som tilhører prosjektet - ta kontakt med din prosjektleder for mer info. Når du har fått tilgang til registreringskjemaet, kan du benytte deg av følgende veiledning: Hvordan fungerer registrering av inntak på arbeidsplassen?
Hvordan laster jeg ned appen?
Hvordan rapporterer jeg en hendelse?
Hvordan starter jeg en inspeksjon
Inspeksjoner utføres i vår mobilapp. Planlagte inspeksjoner er synlige på hovedsiden. Dersom du ikke ser en planlagt runde, kan det gjøres ved å klikke på pluss-symbolet. Les mer om dette her: Hvordan gjennomfører jeg en runde?