Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk

Norges største utleiesystem. Smidig utleie og større gevinst.

Med Infobric Onlet får du en enkel og effektiv løsning for utleie, lagerstyring og fakturering – den komplette løsningen for utleiebransjen. Oppdag hvordan systemet kan forenkle din virksomhet.

drill
Brukervennlig og intuitivt utleiesystem.

Med 25 år i bransjen og over 200 fornøyde kunder har vi utviklet et system som er enkelt å bruke. Plattformen vår er designet for å være intuitiv og brukervennlig, noe som gjør det enkelt for alle å administrere, uavhengig av teknisk bakgrunn.

crane
Markedsledende produkt.

Vi er markedsleder i Norge og tilbyr løsninger for en rekke ulike sektorer, inkludert maskinutleie, anlegg, kraner og entreprenørselskaper med internutleie. Vår erfaring og engasjement gjør oss til en pålitelig partner for alle dine utleiebehov.

plug 2
Sømløs integrasjon.

Infobric Onlet integreres problemfritt med andre økonomisystemer, CRM-systemer og telematikkløsninger. Dette sentraliserer all data og automatiserer informasjonsflyten mellom systemene, forbedrer effektiviteten og gir et helhetlig syn på virksomheten.

pin settings
Integrert telematikk og posisjonering.

Med vår smarte telematikkløsning kan du spore og analysere maskinene dine i sanntid. Du ser umiddelbart hvordan de brukes og hvor de er, noe som gjør det enklere å optimalisere bruken og få maksimal effektivitet.

Full kontroll på utleien.

Med vår fleksible kalendervisning får du en klar oversikt over alle dine utleie i sanntid. Se ordreoversikt og planlegg kontroller, utleie og prosjekter. Dette gjør det enklere for deg å planlegge og gjør virksomheten mer effektiv.

Prognoser og rapporter.

Analyser prognoser og trender for omsetning og ordre for å gi innsikt i salgsutviklingen. Dette gir grunnlag for datadrevne beslutninger som kan forbedre lønnsomheten og optimalisere lagerstyring. Ved å identifisere mønstre og potensielle problemer tidlig kan kunden raskt tilpasse strategien for å minimere tap og maksimere inntektene, noe som gir et betydelig konkurransefortrinn.

Effektiv faktureringsmodul.

Lei av papirarbeid? Med vår plattform kan du enkelt administrere fakturaer og bestillinger. Ha komplett oversikt på alle faktureringer, enten de skal sendes periodisk eller direkte, fullstendig digitalt. Vår faktureringsfunksjon sparer deg tid og sikrer at du ikke går glipp av inntekter.

Service og vedlikehold.

Utfør effektive årskontroller og timetellerservice med fleksible sjekklister og integrasjon mot GPS-leverandører, slik at du kan optimalisere vedlikehold, redusere driftsstopp og forbedre ressursstyringen. Gjennomfør mottakskontroll og skaderapporter fra PC, nettbrett eller mobil, noe som gir deg fleksibilitet og rask tilgang til nøyaktig rapportering.

Effektiv fakturering av overforbruk.

Overforbruk av utstyr kan koste både tid og penger. Ved hjelp av Rental Management sporer du med noen få tastetrykk hvilket utstyr som brukes under betalingsfrie dager. Du kan også få rapporter om deres historie og bruksmønstre. Resultatet er at du kan minimere unødvendige kostnader og øke lønnsomheten!

Posisjonsdata og timeteller.

Få automatisk oppdatering av timeteller og posisjonsdata med stedsangivelse på Google Maps via vår GPS-integrasjon. Dette løser problemet med manuell registrering og gir nøyaktig sanntidsinformasjon om utstyrets plassering. For deg betyr dette økt effektivitet i flåtestyringen, bedre ressursutnyttelse og lavere kostnader.

Onlet for offshore-bransjen.

Offshorebransjen står overfor strenge krav til dokumentasjon, sertifisering og vedlikehold av kostbart spesialutstyr, noe som gjør effektiv utleie og oppfølging kritisk. Onlet er opprinnelig tilpasset landbasert maskinutleie, men har bevist at det dekker behovene i offshorebransjen med en fleksibel SaaS-løsning. Med avanserte funksjoner som tilbud, ordre, lagerstyring, prosjektfakturering, og skreddersydde offshoretilpasninger, gir Onlet deg en komplett løsning som øker effektiviteten, forbedrer oversikten og reduserer kostnadene knyttet til utleie og vedlikehold.

Våre priser.

Starter

1 950

NOK/mnd

Oppstart: 5 000 NOK
Brukerlisens: 1 095 NOK/mnd

Bestill demo
Bestill demo
  • Grunnleggende utleie
  • Ressursstyring
  • Prislister
  • Prognoser & rapporter
  • Leveranse & mottaksapp
  • Brukerstøtte inkludert
Populær
Business

5950

NOK/mnd

Oppstart: 18 500 NOK
Brukerlisens: 1 095 NOK/mnd

Bestill demo
Bestill demo
  • Alt i Starter
  • Faktureringsmodul/E-faktura
  • Overføring til regnskap
  • Integrasjoner (mot pristillegg)
Pro

9950

NOK/mnd

Oppstart: 25 500 NOK
Brukerlisens: 1 095 NOK/mnd

Bestill demo
Bestill demo
  • Alt i Business
  • Sluttkunde portal
  • Posisjon & timeteller
  • Håndtering av overforbruk
Enterprise

Tilbud

Oppstart – Tilbud

Bestill demo
Bestill demo
  • Etter avtale

Tilleggstjenester

Ekstra avdeling
1750:- pr måned
Service & vedlikehold

Fra 1990:- pr måned
5000:- pr etablering

Faktoring-eksport
515:- pr måned
1950:- pr etablering
Integrasjon til PCKasse
770:- pr måned
1250:- pr etablering
Bompasseringer (API)
1750:- pr måned
3000:- pr etablering
Kredittstatus
775:- pr måned
1250:- pr etablering
Testdatabase
615:- pr måned
API
Pris på forespørsel
Datavarehus
Pris på forespørsel
SMS
Pris på forespørsel
Webkatalog
Pris på forespørsel
Innkjøp

Fra 1.990 kr/mnd. Etablering 5.000 kroner

Transport

Pris på forespørsel

Fler funksjoner.

Full kontroll over utleien.

Sanntidsoversikt over utleie for enklere planlegging og mer effektiv drift.

Jevn kontraktshåndtering.

Opprett og administrer enkelt kontrakter, inkludert varer og returer, med sikker e-signatur.

Friksjonsfri fakturering.

Administrer fakturaer og bestillinger enkelt, lag tilbud og avtaler med noen få klikk.

Optimaliser maskinbruken.

Spor og analyser maskiner i sanntid for maksimal effektivitet og minimalt med forstyrrelser.

Effektiv prishåndtering.

Lag prislister, administrer rabatter og juster priser basert på belegg enkelt.

Hold styr på eiendeler.

Få en fullstendig oversikt over eiendeler og deres verdi for bedre beslutninger.

Jevn retur- og vedlikeholdshåndtering.

Planlegg og administrer service og vedlikehold enkelt for å unngå nedetid.

Tydelig oversikt over depoter.

Administrer flere arbeidsplasser og flytt utstyr mellom depoter med enkel oversikt.

Vil du vite mer?
Bestill en demo.

Fyll ut skjemaet for å be om en forhåndsvisning av produktet og se hvordan vi kan forenkle dine daglige aktiviteter på jobben. Etter å ha mottatt ditt utfylte skjema, vil vi ta kontakt med deg for å avtale tid for demoen.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Flere løsninger fra Infobric.

Infobric Equipment
Infobric Equipment

En total løsning for full kontroll på utstyr. Samle all data om maskinene dine, verktøyene og annet utstyr i vår digitale plattform for bedre kontroll, oversikt og effektivitet i ressursstyringen....

Les mer
Infobric Fleet
Infobric Fleet

Automatiserer manuelt arbeid for sjåfører og kjøretøysansvarlige, samt innen økonomi. Med vårt komplette kjøretøyregister kan du enkelt håndtere servicesaker, kjøretøykostnader, elektroniske kjørejournaler og mye mer.

Les mer
Infobric Workorder
Infobric Workorder

Prosjekt- og arbeidsordrehåndtering utviklet for byggebransjen. Få både oversikt og detaljert innsikt i prosjektene - fra start til slutt. Reduser administrasjonen, få full kontroll over fortjeneste og øk produktiviteten.

Les mer
Back to store
Lukk