Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk

Inntakskontrol og PSI

Smidig og enkel inntak online

Enkelt inntak, helt digitalt.

Sikkerstill at alle som ankommer byggeplassen får en enhetlig introduksjon med samme grunnleggende kunnskap og god forberedelse. Alle kan enkelt registrere seg via lenke før de ankommer arbeidsplassen.

 

Alle individer kan enkelt registrere seg via lenke før de ankommer byggeplassen. På denne måten får prosjektledelsen en klar oversikt over mannskapet og kan forene sertifikater og kvalifikasjoner før ankomst. I forbindelse med påmeldingen vil alle i prosjektet ha tilgang til viktige dokumenter og signere at de har lest og forstått disse.

 

Alle som har fullført inntaket kan rapportere observasjoner og hendelser, samt har tilgang til nødvendig prosjektinformasjon.

Registrering av inntak begynner før man ankommer arbeidsplassen, og er den enkeltes ansvar å fullføre korrekt.

01.

Registrering

Registrering av personlig informasjon og kompetanser.

02.

Dokumenter

Les og signer under nødvendige dokumenter

03.

Introduksjon

Fysisk introduksjon og PSI

04.

Godkjent

Godkjent for arbeidsplassen og invitert til Infobric Field

Legg til administrator som er ansvarlig for inntaksprosessen

Last opp standardiserte og prosjektspesifikke dokumenter

Administrere prosjekts sertifikatkrav

Fyll ut opplysninger om deg og nærmeste pårørende

Last opp HMS-kort og relevante sertifikater

Les og godkjenn dokumentene

Signere

Helt integrert med HMSREG.

Nettjenesten vår Infobric Site fanger opp registreringen og sender det direkte til HMSREG. På den måten har du oversikt i både Infobric Site og HMSREG. HMSREG sørger i tillegg for at alle avvik, som ugyldige HMS-kort, registreres.

Prosjekter som har krav til å benytte seg av HMSREG har også krav til å forhåndsregistrere alle arbeidere som skal arbeide på byggeplassen. Ved å sende invitasjon til arbeidsplassintroduksjonen basert på denne informasjonen vil vi enda smidigere tilrettelegge for gjennomføring av PSI før oppmøte på byggeplass.

Les mer
Les mer
Full oversikt & lett tilgjengelig dokumentasjon

Få full oversikt over alle ansattes sertifikater, utdanninger og kompetanser.

Spar tid ved inntak

Frigjør tid fra manuelle registreringer på plass ved å la alle i prosjektet forhåndsregistrere inntak før de kommer på jobb.

Sikre GDPR-compliance

Beskytt prosjektdeltakere - digital registrering for sikkerhet i henhold til Personvernforordningen.

Del viktig informasjon

Gi alle tilgang til oppdatert informasjon om prosjektet og tilrettelegg for at de har lest og forstått med e-signering.

Infobric Field

Brukervennlig HMSKS-plattform for økt kontroll

Med Infobric Field kan du standardisere og videreutvikle HMS/KS-prosessene til å jobbe systematisk med HMS, analyse og oppfølging. Sørg for prosessoverholdelse ved å bruke bedriftsfunksjoner som sjekkliste- og skjemamaler, kategorier, varslingsregler og dashbord. For å effektivisere arbeidsflyter kan brukere opprette, redigere og tilpasse rapporteringsflyter på sentralt nivå eller for spesifikke prosjekter. Dette gjør det mulig å tilpasse flyt for løpende rapporter, observasjoner og hendelser.

Med Field sikrer du at alle forstår og kan kommunisere krav, at alle kan rapportere risikoer, at de riktige kontrollene blir gjort til rett tid og at alle identifiserte mangler blir løst og kan evaluere og analysere resultater.

Les mer
Les mer

Vanlige spørsmål og svar

Hvordan starter jeg et prosjekt i Infobric Field?
Som eksisterende kunde kan du enten fylle i skjemaet for prosjektoppstart eller henvende deg til din kontaktperson. Dersom du ikke har en bedriftsavtale kan du fylle i kontaktskjemaet, så vil du bli kontaktet av salg.
Hvordan registrerer jeg meg på et prosjekt?
For å få tilgang til registreringsskjemaet for inntak, behøver du enten å skanne en QR-kode eller bruke en induksjonslenke som tilhører prosjektet - ta kontakt med din prosjektleder for mer info. Når du har fått tilgang til registreringskjemaet, kan du benytte deg av følgende veiledning: Hvordan fungerer registrering av inntak på arbeidsplassen?
Hvordan rapporterer jeg en hendelse?
Klikk på Rapportere i mobilappen, eller under RUH menyen i webappen. Alle brukere har tilgangen til å rapportere avvik og hendelser. Når en ansvarlig person har håndtert det du rapporterte inn, blir en epost automatisk sendt til deg som rapporterte.
Hvordan starter jeg en inspeksjon?
Inspeksjoner utføres i vår mobilapp. Planlagte inspeksjoner er synlige på hovedsiden. Dersom du ikke ser en planlagt runde, kan det gjøres ved å klikke på pluss-symbolet.

Kontakt meg

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Fortsett å handle
Lukk