Vi tar arbeidsplassintroduksjonen til et nytt nivå
og integrerer Infobric Field med HMSREG.
Forhåndsregistrerte arbeidere i HMSREG inviteres til å registrere seg i Field.
Etter gjennomført arbeidsplassintroduksjon vil dette også vises i HMSREG.
Bakgrunn
Prosjekter som har krav til å benytte seg av HMSREG har også krav til å forhåndsregistrere alle arbeidere som skal arbeide på byggeplassen.
Ved å sende invitasjon til arbeidsplassintroduksjonen basert på denne informasjonen vil vi enda smidigere tilrettelegge for gjennomføring av PSI før oppmøte på byggeplass.
Verdien for deg som er kunde
Du kan nå raskere, med mindre administrasjon og med bedre kontroll, sikre at alle har signert på PSI.
I tillegg får du arbeiderne raskere inn i HMS/KS-verktøyet for å kunne rapportere.
Slik fungerer integrasjonen
Hent data fra HMSREG om forhåndsregistrerte arbeidere.
SMS med direktelink til gjennomføring av PSI sendes automatisk til arbeiderne.
Start registreringen for introduksjon på byggeplass i Infobric Field.
Se gjennom og tilpass informasjonen som er automatiskt utfylt i Field.
Les igjennom dokumenter og bekreft.
Signer og send inn.
Få oversikt i systemet.
Dataen oppdateres og sendes automatisk mellom HMSREG og Infobric Field.
Vi viser deg
hvordan det fungerer i systemene.
Høres dette interessant ut for deg?
Fyll inn informasjonen din i skjemaet under og vi vil kontakte deg fortløpende.
Du er også hjertelig velkommen til å
Ringe oss på: 23 12 40 00
Sende mail: salg@infobric.no
Infobric Field
Infobric Field er en resultatorientert plattform som sørger for at du får full kontroll på prosjektene dine.
Håndter avvik, tiltakshåndtering, RUH og andre aktiviteter på en effektiv og enkel måte. Sammenlign og ta tak i HMS-arbeidet ditt i dag.
HMSREG
Infobric og HMSREG samarbeider om å levere systemer og tjenester som effektiviserer hverdagen for seriøse aktører, og bidrar til kampen mot arbeidslivskriminalitet og for rettferdig konkurranse.
Vanlige spørsmål og svar
Kan jeg laste opp dokumenter i Field og dele med arbeiderne mine?
Ja, det kan du! Du kan laste opp dokumenter slik at de blir synlige i appen, så alle på arbeidsplassen kan se dokumentene.
Kan man markere på plantegning eller lignende hvor det har oppstått ett avvik?
Ja, det kan du! Med vår enkle og innovative løsning kan du droppe en pin på plantegningen eller kartet for å vise hvor avviket er.
Kan jeg bruke egne inspeksjonsmaler?
Ja, det kan du! Med vårt inspeksjonsverktøy kan du både tilpasse og skape egne inspeksjonsmaler. Vi har også standardmaler du kan ta utgangspunkt i.
Er det kun sjekklister for inspeksjon eller har dere skjemaer også?
Hos oss kan du bruke både sjekkliste og skjema, og du kan bruke begge i kombinasjon med hverandre.
Har dere støtte for å gjennomføre en inntakskontroll?
Ja, det har vi! Vi har en egen modul for å gjennomføre inntakskontroll med utfylling av personalia, opplastning av kursbevis, lesing av dokumenter (som for eksempel PSI) og digital signatur.
Har dere visning av statistikk?
Ja, det har vi! Du kan se statistikk og data generert av Power BI som gir god oversikt over avvik, tiltak, RUH’er og inspeksjoner.
Kan jeg planlegge inspeksjoner i systemet?
Ja, det kan du! Du kan planlegge inspeksjoner fremover i tid, og etter egne bestemte intervaller.
Har dere integrasjon med HMSREG?
Ja, det har vi! Vår inntakskontroll er integrert med HMSREG for en effektiv og enkel samhandling mellom systemene.
Hvordan er prismodellen deres?
Vår prismodell varierer ut ifra prosjektets verdi. Uansett betaler du kun for den lengden som prosjektet varer, og det er ingen bindingstid. I tillegg er det ingen lisenser som tilkommer. Dermed er prisen som er listet opp, prisen du betaler.
Hva er forskjellen mellom pakkene Basic og Standard?
Forskjellen er at Basic kun inneholder modul for inntakskontroll, mens Standard gir deg tilgang til hele HMS/KS systemet.