Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk

Ease CheckIn

Den smarte appen for en enkel arbeidsdag.

Sjekk inn og ut med Ease CheckIn​

Bruk appen Ease CheckIn for å registrere digitale mannskapslister. Arbeiderne sjekker inn og ut på arbeidsplassen via sin smarttelefon. Det er også mulig å tillate at arbeidere sjekker inn andre medarbeidere eller hele arbeidslaget.

Smarte funksjoner i appen

Geofence

Lag digitale gjerder for å sikre korrekte mannskapslister.

Les mer
Åpne kjøreport​

Åpne kjøreporten med mobilen for enklere logistikk på bygg- og anleggsplasser.

Les mer
Åpne smartlås

Via bluetooth kobles appen til den elektroniske Ease Smart Lock.

Les mer

Du betaler kun for aktive prosjekter​

Appen er kostnadsfri å laste ned og bruke. Et ubegrenset antall brukere kan ha Ease CheckIn på dine prosjekter uten at det påvirker kostnaden på grunnpakken. Du betaler kun for de aktive prosjektene du bruker Ease CheckIn på.

Kan brukes på små og store prosjekter​

Appen kan brukes på alle typer prosjekter, små som store. Det er enkelt å kombinere med andre registreringsmåter på byggeplassen.

Minimalt med administrasjon​

Ease CheckIn er, som alle andre produkter fra Infobric, koblet til nettjenesten Infobric Site. Der får du full oversikt over tilstedeværelse på alle arbeidsplasser, uansett om registreringen skjer på app, regboks eller en port. Administrasjonen minimeres, samtidig som sikkerheten og kontrollen øker.

Ansvarlig kan velge om brukerne skal kunne legge til seg selv når de skal registreres for første gang, eller om brukerne skal legges til mannskapslisten først. Alle brukere får opp arbeidsplassene de tilhører og kan se detaljert informasjon med visning på kart. Om du tillater det vil det også være mulig å sjekke inn hele arbeidslaget sitt.

Gratis nedlastning

appstore ikon norska

Smidig for bruker og prosjektledelse

Reduserer administrasjonen med oppdaterte mannskapslister.
Gjør arbeidsplassen søkbar eller deaktiver helt i app.​
Kan kombineres med andre registreringsmåter, som regboks.​

Vanlige spørsmål og svar

Hvordan oppretter og avslutter jeg en arbeidsplass i Infobric Site?
Det er to måter å gjøre dette på. Du kan enten sende en bestilling til oss, så hjelper vi deg, eller gjennom en systemadministrator for din systemklient.
Hvordan oppretter jeg brukerkonto?
Det finnes to måter å gjøre dette. Enten gjennom en bestilling til oss i Infobric, så hjelper vi deg, eller gjennom en brukeradministrator for din systemklient.
Jeg er ny kunde, hvordan registrerer jeg meg?
For å få full tilgang til sin systemklient kreves en grunnavtale. Dette gjelder både nye og eksisterende kunder av Infobric.
Hvordan legger jeg til og tar bort en regboks?
For å legge til en regboks i Infobric Site, trenger du rettigheter som konfiguratør på arbeidsplassen.

Kontakt meg

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Fortsett å handle
Lukk