Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk

Insights

Gratis demo

Fyll inn skjemaet for å få tilbud om en utforpliktende demo.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Nøkkeltall knyttet til tiltakshåndtering, avvik og hendelser, samt visualisering av aktivitet i sanntid.

All data er tilgjengelig i skyen og kan eksporteres.

Mulig å filtrere ut bestemt prosjekt, region, aktivitetsområde, tidsperiode eller budsjett.

Tiltakshåndtering
  • Hvor raskt blir tiltakene utført?
  • Lukkede tiltak i forhold til rapporterte?
  • Hvor mange tiltak blir utført i tide?
  • Tiltakstid per prosjekt/entreprenør?
Avvik
  • Hva er de vanligste avvikene?
  • Hvilke risikoområder har flest avvik?
  • Risikofordeling - observasjoner/inspeksjoner?
  • Hvordan endres risikobildet over tid?
Uønskede hendelser (nestenulykker og ulykker)
  • Hvor mange RUH-er har blitt håndtert?
  • Når oppstår flest hendelser?
  • Vanligste risikoområdet for RUH-er?
  • Gjennomsnittlig tiltakstid?
Aktivitet
  • Hvor mange planlagte inspeksjoner blir faktisk utført?
  • Hvor mange avvik per inspeksjon / rapporterte avvik og uønskede hendelser?
  • Vanligste inspeksjoner?

Tagging på prosjektnivå

Muliggjør tydligere og mer sammenlignbar data - filtrer basert på for eksempel forretningsområde, geografi eller team

Trender

Definer tidslinjer for å visualisere og analysere risikoutvikling i løpet av ulike prosjektstadier

Maler

Tydelige maler skaper forutsetninger for innsiktsfull data. Forene systematisk inspeksjonsarbeid med kontinuerlige observasjoner.

Prosjekt

Filtrer ut data for individuelle prosjekter for å evaluere og identifisere prosjekter som trenger støtte

Eksportere data via CSV

Eksportere rådata basert på egendefinerte filtre for videre analyse eller import til andre ERP-systemer

Identifisere trender

Finn forbedringsområder i tide for å kunne sette in målrettede tiltak.

Sikre prosessetterlevelse

Oppnå kontroll av prosessetterlevelse og følg opp der det er nødvendig.

Arbeid proaktivt

Gå bort fra reaktive nøkkeltall som "antall ulykker / arbeidstimer" og heller jobb med viktige nøkkeltall som muliggjør proaktivitet og fortløpende forbedringer.

Evaluer leverandører

Filtrering av data på leverandørnivå muliggjør ytelsesbasert evaluering.

Brukervennlig HMSK-plattform for økt kontroll

Forstå og kommuniser bra. Foreta rett kontroll ved rett tid. Håndter alle identifiserte mangler. Evaluer og analyser resultat.
Inntakskontroll og PSI
Inntakskontroll og PSI
Les mer
Inntakskontroll og PSI av individer på distanse
Sjekklister og Skjemaer
Sjekklister og Skjemaer
Les mer
Brukervennlig verktøy for å kombinere sjekklister, skjemaer og kontroller
Tiltakshåndtering
Tiltakshåndtering
Les mer
Tildele personlig ansvar med automatiske påminnelser og bilder på tiltak
Løpende rapportering
Løpende rapportering
Les mer
Rapporteringsverktøy for avvik og hendelser
RUH og Granskninger
RUH og Granskninger
Les mer
Granskning av nesten-ulykker og ulykker for å identifisere og kartlegge rotårsaker og risikokilder. Mulighet for å tilpasse ulike analysemetoder, eksempelvis 5 WHY og HTO
Insights
Insights
Les mer
Automatisk samling av data for analyse og visualisering som fjerner administrasjonsbyrden. Visualisering av trender og sporing av nøkkeltall. Eksport av data
Previous
Next

Få svar på dine spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Som eksisterende kunde kan du enten fylle i skjemaet for prosjektoppstart eller henvende deg til din kontaktperson. Dersom du ikke har en bedriftsavtale kan du fylle i kontaktskjemaet, så vil du bli kontaktet av salg.

For å få tilgang til registreringsskjemaet for inntak, behøver du enten å skanne en QR-kode eller bruke en induksjonslenke som tilhører prosjektet - ta kontakt med din prosjektleder for mer info. Når du har fått tilgang til registreringskjemaet, kan du benytte deg av følgende veiledning: Hvordan fungerer registrering av inntak på arbeidsplassen?

Last ned Infobric Field appen fra AppStore eller Google Play.

Klikk på Rapportere i mobilappen, eller under RUH menyen i webappen. Alle brukere har tilgangen til å rapportere avvik og hendelser. Når en ansvarlig person har håndtert det du rapporterte inn, blir en epost automatisk sendt til deg som rapporterte.

Inspeksjoner utføres i vår mobilapp. Planlagte inspeksjoner er synlige på hovedsiden. Dersom du ikke ser en planlagt runde, kan det gjøres ved å klikke på pluss-symbolet. Les mer om dette her: Hvordan gjennomfører jeg en runde?

Gratis demo

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Fortsett å handle
Lukk