Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk

Tiltakshåndtering

Full kontroll på arbeidsplassene med statusvisning i sanntid.

Gratis demo

Fyll inn skjemaet for å få tilbud om en utforpliktende demo.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Personlige huskelister over aktuelle tiltak og planlagte aktiviteter for alle i prosjektorganisasjonen.

Full oversikt over prosjektenes åpne og lukkede tiltak for prosjektledelsen.

Automatiske påminnelser sendes ved forfall.

Risikoen identifiseres under eller utenfor en inspeksjon

Tiltak opprettes og tildeles en tiltaksansvarlig

Tiltaket utføres og avsluttes av den tiltaksansvarlige

Tilbakemelding sendes til den som opprettet tiltaket

Få en visuell oversikt

Marker tiltak direkte på tegningen

  • Last opp plantegninger til nettplattformen
  • Marker tiltak direkte på tegningen
  • Få full oversikt over hvor tiltak finnes

Marker tiltak som ikke kan lukkes, oppgi årsak med bildebevis slik at den som tildelte ansvaret kan komplettere med mer informasjon.

Bruk filtre for å identifisere de viktigste tiltakene, f.eks. filtrer etter risikonivå eller sted.

Oversikt over tiltakene du eller andre prosjektdeltakere er ansvarlige for, slik at fokuset er på tiltak med høyest prioritet.

Tydelig ansvarsfordeling

Alle på arbeidsplassen får en tydelig oversikt over hva de må gjøre og når, påminnelser sendes automatisk.

Full kontroll

En tydelig oversikt over alle tiltakene gjør det enkelt å følge opp og prioritere.

100% utførte tiltak

Sikrer at ingenting faller mellom stolene og at alle avvik blir håndtert og lukket.

Transparanse på arbeidsplassen

Alle kan arbeide sikkert med full tilgang til prosjektenes aktuelle risikoer og forstyrrelser.

Brukervennlig HMSKS-plattform for økt kontroll

Forstå og kommuniser bra. Foreta rett kontroll ved rett tid. Håndter alle identifiserte mangler. Evaluer og analyser resultat.
Inntakskontroll og PSI
Inntakskontroll og PSI
Les mer
Inntakskontroll og PSI av individer på distanse
Sjekklister og Skjemaer
Sjekklister og Skjemaer
Les mer
Brukervennlig verktøy for å kombinere sjekklister, skjemaer og kontroller
Tiltakshåndtering
Tiltakshåndtering
Les mer
Tildele personlig ansvar med automatiske påminnelser og bilder på tiltak
Løpende rapportering
Løpende rapportering
Les mer
Rapporteringsverktøy for avvik og hendelser
RUH og Granskninger
RUH og Granskninger
Les mer
Granskning av nesten-ulykker og ulykker for å identifisere og kartlegge rotårsaker og risikokilder. Mulighet for å tilpasse ulike analysemetoder, eksempelvis 5 WHY og HTO
Insights
Insights
Les mer
Automatisk samling av data for analyse og visualisering som fjerner administrasjonsbyrden. Visualisering av trender og sporing av nøkkeltall. Eksport av data
Previous
Next

Få svar på dine spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Som eksisterende kunde kan du enten fylle i skjemaet for prosjektoppstart eller henvende deg til din kontaktperson. Dersom du ikke har en bedriftsavtale kan du fylle i kontaktskjemaet, så vil du bli kontaktet av salg.

For å få tilgang til registreringsskjemaet for inntak, behøver du enten å skanne en QR-kode eller bruke en induksjonslenke som tilhører prosjektet - ta kontakt med din prosjektleder for mer info. Når du har fått tilgang til registreringskjemaet, kan du benytte deg av følgende veiledning: Hvordan fungerer registrering av inntak på arbeidsplassen?

Last ned Infobric Field appen fra AppStore eller Google Play.

Klikk på Rapportere i mobilappen, eller under RUH menyen i webappen. Alle brukere har tilgangen til å rapportere avvik og hendelser. Når en ansvarlig person har håndtert det du rapporterte inn, blir en epost automatisk sendt til deg som rapporterte.

Inspeksjoner utføres i vår mobilapp. Planlagte inspeksjoner er synlige på hovedsiden. Dersom du ikke ser en planlagt runde, kan det gjøres ved å klikke på pluss-symbolet. Les mer om dette her: Hvordan gjennomfører jeg en runde?

Gratis demo

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Fortsett å handle
Lukk
Infobric_Logo_Sv.png

Scheduled website maintenance.

Our websites will be unavailable on Thursday, April 25, 2024, from 7:00 PM (CET - 19:00) to about 11:00 PM (CET - 23:00), as we will performing planned maintenance.