Kjøreport
Få kontroll på all transport på byggeplassen. Med en kjøreport sørger du for rask og smidig avvikling av varemottak, samtidig som du holder uvedkommende unna bygg- og anleggsplassen.
Kontroller flyten av
Mennesker og kjøretøy


Enkel logistikk med kjøreport
I motsetning til en manuell port, som krever en dedikert person til å overse inn- og utkjøring av tungtransport, blir logistikken enkel for de involverte med en elektronisk kjøreport. Du kan styre digitalt hvem som kan øpne kjøreporten og innenfor hvilke tidsintervaller. Portene åpnes med mobilappen Ease CheckIn, HMS-kortet eller fjernkontroll.
Mobil åpning av kjøreport
Med appen Ease CheckIn kan kjøreporten åpnes digitalt. Dette er en kostnadsfri app som gjør inn- og utpasseringen enda smidiger, då sjåføren ikke trenger å gå ut av bilen.
Keep open-funksjon
Ved høy trafikk inn til byggeplassen kan funksjonen "keep open" brukes for smidigere inn- og utpasseringer. Funksjonen stilles inn i systemet Ease Construction. Det gjør det enkelt å holde kjøreporten åpen til spesifikke tidspunkter du vet det vil være mye trafikk.
Sikker tilgang med portkontroll.
Arbeidstakere på arbeidsplassen trenger kun å lese HMS-kortet sitt på den medfølgende kortleseren for å få tilgang. Uvedkommende oppholder seg ute.
All portstyring skjer digitalt.
Tilgangen håndteres problemfritt i nettjenesten Ease Construction. Du setter enkelt opp rettighetsordninger for hver port og legger til personene som skal ha tillatelse. Få full kontroll over arbeidsplassen ved hjelp av portstyring.

Kom i gang med kjøreport
Få kontroll på all transport på byggeplassen. Med kortleser og kontrollboks på en kjøreport sørger du for rask og smidig avvikling av varemottak og bortkjøring, samtidig som du holder uveckommende unna bygg- og anleggsplassen.

Kjøreport
For enkel logistikk på byggeplassen.
-
Slagport, skyveport og veibommer
-
Leie eller eie
-
Åpne kjøreporten med mobilapp
Ta kontakt med oss.
Vanlige spørsmål og svar
Hvordan oppretter og avslutter jeg en arbeidsplass i Ease Construction?
Det er to måter å gjøre dette på. Du kan enten sende en bestilling til oss, så hjelper vi deg, eller gjennom en systemadministrator for din systemklient.
Hvordan oppretter jeg brukerkonto?
Det finnes to måter å gjøre dette. Enten gjennom en bestilling til oss i Infobric, så hjelper vi deg, eller gjennom en brukeradministrator for din systemklient.
Jeg er ny kunde, hvordan registrerer jeg meg?
For å få full tilgang til sin systemklient kreves en grunnavtale. Dette gjelder både nye og eksisterende kunder av Infobric.
Hvordan legger jeg til og tar bort en regboks?
For å legge til en regboks i Ease Construction, trenger du rettigheter som konfiguratør på arbeidsplassen.
Hvis du ikke har rettigheter kan du kontakte oss for å fjerne enheten.
Hvordan administrerer jeg plassadministrator og konfiguratør?
Instruksjoner finner du her: