Oversikt over innleide
Få oversikt over innleide på bygge- og anleggsplassen. Se hvilke arbeidere som er innleid og hvor stor andel av arbeidsgruppen innleide utgjør. Få større grad av kontroll i en digital oversikt du enkelt kan hente ut, uansett hvor du befinner deg.

Oversikt over innleide
Med krav til hvor mange som kan være innleid, vil det være avgjørende å få kontroll på hvor stor andel dette er på ditt prosjekt. Funksjonen gir full oversikt over hvilke personer og selskaper de innleide kommer fra, og hvem de er innleid av.
Følg arbeidsmiljølovens begrensninger til innleie
1. januar 2019 kom endringer i arbeidsmiljøloven, som ga begrensninger på innleie av ressurser. Det medførte strengere krav til faste ansattelser, og videre et større ansvar for viksomheten å ha kontroll over innleide. Med Ease Construction får du denne kontrollen på en enkel måte i en nettbasert tjeneste, som du har tilgang til uansett hvor du er.
Digital oversikt i Ease Construction
I Ease Construction får du oversikt over innleide, og flere verktøy du trenger for å opprettholde oversikt og kontroll. Det er enkelt å komme i gang med nettjenesten, slik at du raskt kan starte med registreringen av ansatte. I det samme systemet har du også mulighet til å administrere adganger til byggeplassen og hente ut mannskapslister.
Hvem er innleid?
Hvilket selskap kommer de fra?
Hvem er de innleid av?
I Ease Construction finner du en rekke
Smarte funksjoner.
Alle smarte funksjoner er integrert mot den nettbaserte tjenesten vår. Ease Construction gir en digital oversikt over din byggeplass med mulighet for mannskapsregistrering og adgangskontroll. Sammen med dette får du mulighet til å benytte en rekke smarte funksjoner, som bidrar til at du kan jobbe mer effektivt.









Ta kontakt med oss.
Vanlige spørsmål og svar
Hvordan oppretter og avslutter jeg en arbeidsplass i Ease Construction?
Det er to måter å gjøre dette på. Du kan enten sende en bestilling til oss, så hjelper vi deg, eller gjennom en systemadministrator for din systemklient.
Hvordan oppretter jeg brukerkonto?
Det finnes to måter å gjøre dette. Enten gjennom en bestilling til oss i Infobric, så hjelper vi deg, eller gjennom en brukeradministrator for din systemklient.
Jeg er ny kunde, hvordan registrerer jeg meg?
For å få full tilgang til sin systemklient kreves en grunnavtale. Dette gjelder både nye og eksisterende kunder av Infobric.
Hvordan legger jeg til og tar bort en regboks?
For å legge til en regboks i Ease Construction, trenger du rettigheter som konfiguratør på arbeidsplassen.
Hvis du ikke har rettigheter kan du kontakte oss for å fjerne enheten.
Hvordan administrerer jeg plassadministrator og konfiguratør?
Instruksjoner finner du her: