Samordningsskjema
Samordningsskjema er enkelt tilgjengelig i nettjenesten Ease Construction. Det gjør det enkelt å svare til Arbeidstilsynets krav om samordning av HMS-arbeid på bygge- og anleggsplasser der flere aktører utfører arbeid på samme sted.

Digitalisert samordningsskjema
Vi har gjort samordningsskjemaet enkelt for deg å hente ut i nettjenesten Ease Construction. Med et tastetrykk får du oversikt over hvem som er omfattet av samordningen, og skjemaet er fortløpende ajourført.
Enkelt å laste ned samordningsskjemaet
I nettjenesten Ease Construction kan du alltid hente ut oppdatert samordningsskjema med et du trenger i rapporten.
- Hovedbedriftens kontaktopplysnigner
- Virksomhetene som jobber på byggeplassen
- Aktuelle kontaktpersoner
- Tidsrom for samordningen
Ease Construction
Samordnignsskjemaet hentes ut i nettjenesten Ease Construction. Her får du rapportene du trenger for å opprettholde oversikt og kontroll på prosjektet. Ta i bruk produkter for adgangskontroll og mannskapregistrering, samtidig som du drar nytte av flere smarte funksjoner som underletter arbeidet.

Legg inn info èn gang
Du trenger kun å legge inn kontaktinformasjonen på bedriften èn gang, da informasjonen vil følge bedriften videre på neste prosjekt. Det minimerer administrasjonen og sparer deg for tid.

Fortløpende ajourført
Arbeidstilsynet krever alltid oppdatert samordningsskjema. Legger du til nye bedrifter på prosjektet vil samordningsskjemaet automatiskt være oppdatert.

Kostnadsfritt for kunder
Samordningsskjemaet er kostnadsfritt tilgjengelig for kunder, og finnes under "mine rapporter". Logg inn for å finne samordningsskjemaet på din arbeidsplass.
I Ease Construction finner du en rekke
Smarte funksjoner.
Alle smarte funksjoner er integrert mot den nettbaserte tjenesten vår. Ease Construction gir en digital oversikt over din byggeplass med mulighet for mannskapsregistrering og adgangskontroll. Sammen med dette får du mulighet til å benytte en rekke smarte funksjoner, som bidrar til at du kan jobbe mer effektivt.









Ta kontakt med oss.
Vanlige spørsmål og svar
Hvordan oppretter og avslutter jeg en arbeidsplass i Ease Construction?
Det er to måter å gjøre dette på. Du kan enten sende en bestilling til oss, så hjelper vi deg, eller gjennom en systemadministrator for din systemklient.
Hvordan oppretter jeg brukerkonto?
Det finnes to måter å gjøre dette. Enten gjennom en bestilling til oss i Infobric, så hjelper vi deg, eller gjennom en brukeradministrator for din systemklient.
Jeg er ny kunde, hvordan registrerer jeg meg?
For å få full tilgang til sin systemklient kreves en grunnavtale. Dette gjelder både nye og eksisterende kunder av Infobric.
Hvordan legger jeg til og tar bort en regboks?
For å legge til en regboks i Ease Construction, trenger du rettigheter som konfiguratør på arbeidsplassen.
Hvis du ikke har rettigheter kan du kontakte oss for å fjerne enheten.
Hvordan administrerer jeg plassadministrator og konfiguratør?
Instruksjoner finner du her: