Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk

Granskninger

Fleksibelt verktøy for fullstendig granskning av hendelser

Full funksjonalitet for granskning av uønskede hendelser og ulykker

Veiledning støtter brukerne gjennom granskningene

Mulighet til å bruke egne skjemaer og velge når og hvordan disse skal benyttes

Gjennomfør hele syklusen fra hendelse til granskning

Rapporter
Oppfølgning
Granske

Skap forskjellige skjemaer som passer til bedriftens granskning av hendelser og ulykker

Kombiner ulike flyter og deler for å sørge for at rett informasjon blir hensyntatt i granskningene.

Få en oversikt over hvilke hendelser som venter på å bli gransket og avsluttede granskninger.

Last ned rapporten i PDF-format med alle detaljer om hendelsen og granskningen.

Fullstendige granskninger

Gjør det enkelt å gjennomføre mer grundige granskninger for alle hendelser.

Skreddersybar

Kan tilpasses egne skjemaer og øvrige granskningsmetoder, for eksempel "5 Why" eller “MTO”.

Lett å gjøre rett

Intuitive og veiledende struktur sørger for at granskningen er i samsvar med bedriftens prosesser.

Lukker sirkelen

Integrerer hendelser, tiltak og granskninger i en og samme plattform.

Infobric Field

Brukervennlig HMSK-plattform for økt kontroll

Forstå og kommuniser bra. Foreta rett kontroll ved rett tid. Håndter alle identifiserte mangler. Evaluer og analyser resultat.
Arbeidsplassintrokusjon
Arbeidsplassintrokusjon
Les mer
Inntakskontroll og PSI av individer på distanse
Inspeksjoner
Inspeksjoner
Les mer
Brukervennlig verktøy for å kombinere sjekklister, skjemaer og kontroller
Løpende rapportering
Løpende rapportering
Les mer
Rapporteringsverktøy for avvik og hendelser
Tiltakshåndtering
Tiltakshåndtering
Les mer
Tildele personlig ansvar med automatiske påminnelser og bilder på tiltak
Granskninger
Granskninger
Les mer
Granskning av nesten-ulykker og ulykker for å identifisere og kartlegge rotårsaker og risikokilder. Mulighet for å tilpasse ulike analysemetoder, eksempelvis 5 WHY og HTO
Insights
Insights
Les mer
Automatisk samling av data for analyse og visualisering som fjerner administrasjonsbyrden. Visualisering av trender og sporing av nøkkeltall. Eksport av data
Previous
Next

Få svar på dine spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Som eksisterende kunde kan du enten fylle i skjemaet for prosjektoppstart eller henvende deg til din kontaktperson. Dersom du ikke har en bedriftsavtale kan du fylle i kontaktskjemaet, så vil du bli kontaktet av salg.

For å få tilgang til registreringsskjemaet for inntak, behøver du enten å skanne en QR-kode eller bruke en induksjonslenke som tilhører prosjektet - ta kontakt med din prosjektleder for mer info. Når du har fått tilgang til registreringskjemaet, kan du benytte deg av følgende veiledning: Hvordan fungerer registrering av inntak på arbeidsplassen?

Last ned Infobric Field appen fra AppStore eller Google Play.

Klikk på Rapportere i mobilappen, eller under RUH menyen i webappen. Alle brukere har tilgangen til å rapportere avvik og hendelser. Når en ansvarlig person har håndtert det du rapporterte inn, blir en epost automatisk sendt til deg som rapporterte.

Inspeksjoner utføres i vår mobilapp. Planlagte inspeksjoner er synlige på hovedsiden. Dersom du ikke ser en planlagt runde, kan det gjøres ved å klikke på pluss-symbolet. Les mer om dette her: Hvordan gjennomfører jeg en runde?

Bli oppringt av en selger​

Jeg godtar personvernklæring
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Back to store
Lukk