Lukk
Granskninger
Fleksibelt verktøy for fullstendig granskning av hendelser
Full funksjonalitet for granskning av uønskede hendelser og ulykker
Veiledning støtter brukerne gjennom granskningene
Mulighet til å bruke egne skjemaer og velge når og hvordan disse skal benyttes

Gjennomfør hele syklusen fra hendelse til granskning
Rapporter
Oppfølgning
Granske

Skap forskjellige skjemaer som passer til bedriftens granskning av hendelser og ulykker

Kombiner ulike flyter og deler for å sørge for at rett informasjon blir hensyntatt i granskningene.

Få en oversikt over hvilke hendelser som venter på å bli gransket og avsluttede granskninger.

Last ned rapporten i PDF-format med alle detaljer om hendelsen og granskningen.
Fullstendige granskninger
Gjør det enkelt å gjennomføre mer grundige granskninger for alle hendelser.
Skreddersybar
Kan tilpasses egne skjemaer og øvrige granskningsmetoder, for eksempel "5 Why" eller “MTO”.
Lett å gjøre rett
Intuitive og veiledende struktur sørger for at granskningen er i samsvar med bedriftens prosesser.
Lukker sirkelen
Integrerer hendelser, tiltak og granskninger i en og samme plattform.
Infobric Field
Brukervennlig HMSK-plattform for økt kontroll
Forstå og kommuniser bra. Foreta rett kontroll ved rett tid. Håndter alle identifiserte mangler. Evaluer og analyser resultat.
Les mer
Inntakskontroll og PSI av individer på distanse
Les mer
Brukervennlig verktøy for å kombinere sjekklister, skjemaer og kontroller
Les mer
Rapporteringsverktøy for avvik og hendelser
Les mer
Tildele personlig ansvar med automatiske påminnelser og bilder på tiltak
Les mer
Granskning av nesten-ulykker og ulykker for å identifisere og kartlegge rotårsaker og risikokilder. Mulighet for å tilpasse ulike analysemetoder, eksempelvis 5 WHY og HTO
Les mer
Automatisk samling av data for analyse og visualisering som fjerner administrasjonsbyrden. Visualisering av trender og sporing av nøkkeltall. Eksport av data
Previous
Next
Få svar på dine spørsmål
Ofte stilte spørsmål
Hvordan starter jeg et prosjekt i Infobric Field?
Som eksisterende kunde kan du enten fylle i skjemaet for prosjektoppstart eller henvende deg til din kontaktperson. Dersom du ikke har en bedriftsavtale kan du fylle i kontaktskjemaet, så vil du bli kontaktet av salg.
Hvordan registrerer jeg meg på et prosjekt?
For å få tilgang til registreringsskjemaet for inntak, behøver du enten å skanne en QR-kode eller bruke en induksjonslenke som tilhører prosjektet - ta kontakt med din prosjektleder for mer info. Når du har fått tilgang til registreringskjemaet, kan du benytte deg av følgende veiledning: Hvordan fungerer registrering av inntak på arbeidsplassen?
Hvordan laster jeg ned appen?
Last ned Infobric Field appen fra AppStore eller Google Play.
Hvordan rapporterer jeg en hendelse?
Klikk på Rapportere i mobilappen, eller under RUH menyen i webappen. Alle brukere har tilgangen til å rapportere avvik og hendelser. Når en ansvarlig person har håndtert det du rapporterte inn, blir en epost automatisk sendt til deg som rapporterte.
Hvordan starter jeg en inspeksjon
Inspeksjoner utføres i vår mobilapp. Planlagte inspeksjoner er synlige på hovedsiden. Dersom du ikke ser en planlagt runde, kan det gjøres ved å klikke på pluss-symbolet. Les mer om dette her: Hvordan gjennomfører jeg en runde?