Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk

Introduksjoner

Smidig og enkel inntak online

Alle personer kan enkelt forhåndsregistrere inntak via lenke før de kommer til arbeidsplassen

Prosjektledelsen får en klar oversikt over alle UE og kan verifisere HMS-kort, sertifikater og kvalifikasjoner

Alle i prosjektet har tilgang til viktige dokumenter og signerer digitalt for at de har tatt del av disse

Alle som er registrert kan rapportere avvik og hendelser, samt ha tilgang til nødvendig prosjektinformasjon

Registrering av inntak begynner før man ankommer arbeidsplassen og er den enkeltes ansvar å fullføre korrekt

Registrering

Registrering av personlig informasjon

Kompetanse

Registrere obligatoriske sertifikater

Dokumenter

Les og signer under nødvendige dokumenter

Introduksjon

Fysisk introduksjon og validering av oppgaver

Godkjent

Godkjent for arbeidsplassen og invitert til Infobric Field

Legg til administrator som er ansvarlig for inntaksprosessen

Last opp standardiserte og prosjektspesifikke dokumenter

Administrere prosjekts sertifikatkrav

Fyll ut opplysninger om deg og nærmeste pårørende

Last opp HMS-kort og relevante sertifikater

Les og godkjenn dokumentene

Signere

Full oversikt & lett tilgjengelig dokumentasjon

Få full oversikt over alle ansattes sertifikater, utdanninger og kompetanser.

Sikre GPDR-compliance

Beskytt prosjektdeltakere - digital registrering for sikkerhet i henhold til Personvernforordningen.

Spar tid ved inntak

Frigjør tid fra manuelle registreringer på plass ved å la alle i prosjektet forhåndsregistrere inntak før de kommer på jobb.

Del viktig informasjon

Gi alle tilgang til oppdatert informasjon om prosjektet og tilrettelegg for at de har lest og forstått med e-signering.

Infobric Field

Brukervennlig HMSK-plattform for økt kontroll

Forstå og kommuniser bra. Foreta rett kontroll ved rett tid. Håndter alle identifiserte mangler. Evaluer og analyser resultat.
Arbeidsplassintrokusjon
Arbeidsplassintrokusjon
Les mer
Inntakskontroll og PSI av individer på distanse
Inspeksjoner
Inspeksjoner
Les mer
Brukervennlig verktøy for å kombinere sjekklister, skjemaer og kontroller
Løpende rapportering
Løpende rapportering
Les mer
Rapporteringsverktøy for avvik og hendelser
Tiltakshåndtering
Tiltakshåndtering
Les mer
Tildele personlig ansvar med automatiske påminnelser og bilder på tiltak
Granskninger
Granskninger
Les mer
Granskning av nesten-ulykker og ulykker for å identifisere og kartlegge rotårsaker og risikokilder. Mulighet for å tilpasse ulike analysemetoder, eksempelvis 5 WHY og HTO
Insights
Insights
Les mer
Automatisk samling av data for analyse og visualisering som fjerner administrasjonsbyrden. Visualisering av trender og sporing av nøkkeltall. Eksport av data
Previous
Next

Få svar på dine spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Som eksisterende kunde kan du enten fylle i skjemaet for prosjektoppstart eller henvende deg til din kontaktperson. Dersom du ikke har en bedriftsavtale kan du fylle i kontaktskjemaet, så vil du bli kontaktet av salg.

For å få tilgang til registreringsskjemaet for inntak, behøver du enten å skanne en QR-kode eller bruke en induksjonslenke som tilhører prosjektet - ta kontakt med din prosjektleder for mer info. Når du har fått tilgang til registreringskjemaet, kan du benytte deg av følgende veiledning: Hvordan fungerer registrering av inntak på arbeidsplassen?

Last ned Infobric Field appen fra AppStore eller Google Play.

Klikk på Rapportere i mobilappen, eller under RUH menyen i webappen. Alle brukere har tilgangen til å rapportere avvik og hendelser. Når en ansvarlig person har håndtert det du rapporterte inn, blir en epost automatisk sendt til deg som rapporterte.

Inspeksjoner utføres i vår mobilapp. Planlagte inspeksjoner er synlige på hovedsiden. Dersom du ikke ser en planlagt runde, kan det gjøres ved å klikke på pluss-symbolet. Les mer om dette her: Hvordan gjennomfører jeg en runde?

Bli oppringt av en selger​

Jeg godtar personvernklæring


Back to store
Close