Lukk
Tiltakshåndtering
Full kontroll på arbeidsplassene med statusvisning i sanntid
Personlige huskelister over aktuelle tiltak og planlagte aktiviteter for alle i prosjektorganisasjonen.
Full oversikt over prosjektenes åpne og lukkede tiltak for prosjektledelsen.
Automatiske påminnelser sendes ved forfall.

Risikoen identifiseres under eller utenfor en inspeksjon
Tiltak opprettes og tildeles en tiltaksansvarlig
Tiltaket utføres og avsluttes av den tiltaksansvarlige
Tilbakemelding sendes til den som opprettet tiltaket
Få en visuell oversikt
Marker tiltak direkte på tegningen
- Last opp plantegninger til nettplattformen
- Marker tiltak direkte på tegningen
- Få full oversikt over hvor tiltak finnes

Marker tiltak som ikke kan lukkes, oppgi årsak med bildebevis slik at den som tildelte ansvaret kan komplettere med mer informasjon.

Bruk filtre for å identifisere de viktigste tiltakene, f.eks. filtrer etter risikonivå eller sted.

Oversikt over tiltakene du eller andre prosjektdeltakere er ansvarlige for, slik at fokuset er på tiltak med høyest prioritet.
Tydelig ansvarsfordeling
Alle på arbeidsplassen får en tydelig oversikt over hva de må gjøre og når, påminnelser sendes automatisk.
Full kontroll
En tydelig oversikt over alle tiltakene gjør det enkelt å følge opp og prioritere.
100% utførte tiltak
Sikrer at ingenting faller mellom stolene og at alle avvik blir håndtert og lukket.
Transparanse på arbeidsplassen
Alle kan arbeide sikkert med full tilgang til prosjektenes aktuelle risikoer og forstyrrelser.
Infobric Field
Brukervennlig HMSK-plattform for økt kontroll
Forstå og kommuniser bra. Foreta rett kontroll ved rett tid. Håndter alle identifiserte mangler. Evaluer og analyser resultat.
Les mer
Inntakskontroll og PSI av individer på distanse
Les mer
Brukervennlig verktøy for å kombinere sjekklister, skjemaer og kontroller
Les mer
Rapporteringsverktøy for avvik og hendelser
Les mer
Tildele personlig ansvar med automatiske påminnelser og bilder på tiltak
Les mer
Granskning av nesten-ulykker og ulykker for å identifisere og kartlegge rotårsaker og risikokilder. Mulighet for å tilpasse ulike analysemetoder, eksempelvis 5 WHY og HTO
Les mer
Automatisk samling av data for analyse og visualisering som fjerner administrasjonsbyrden. Visualisering av trender og sporing av nøkkeltall. Eksport av data
Previous
Next
Få svar på dine spørsmål
Ofte stilte spørsmål
Hvordan starter jeg et prosjekt i Infobric Field?
Som eksisterende kunde kan du enten fylle i skjemaet for prosjektoppstart eller henvende deg til din kontaktperson. Dersom du ikke har en bedriftsavtale kan du fylle i kontaktskjemaet, så vil du bli kontaktet av salg.
Hvordan registrerer jeg meg på et prosjekt?
For å få tilgang til registreringsskjemaet for inntak, behøver du enten å skanne en QR-kode eller bruke en induksjonslenke som tilhører prosjektet - ta kontakt med din prosjektleder for mer info. Når du har fått tilgang til registreringskjemaet, kan du benytte deg av følgende veiledning: Hvordan fungerer registrering av inntak på arbeidsplassen?
Hvordan laster jeg ned appen?
Last ned Infobric Field appen fra AppStore eller Google Play.
Hvordan rapporterer jeg en hendelse?
Klikk på Rapportere i mobilappen, eller under RUH menyen i webappen. Alle brukere har tilgangen til å rapportere avvik og hendelser. Når en ansvarlig person har håndtert det du rapporterte inn, blir en epost automatisk sendt til deg som rapporterte.
Hvordan starter jeg en inspeksjon
Inspeksjoner utføres i vår mobilapp. Planlagte inspeksjoner er synlige på hovedsiden. Dersom du ikke ser en planlagt runde, kan det gjøres ved å klikke på pluss-symbolet. Les mer om dette her: Hvordan gjennomfører jeg en runde?