Lukk
Kontakt
Infobric Field
Support:
Kontaktopplysninger:
+46(0)8 – 480 011 00
Åpningstider:
Hverdager: 07:30 – 16:30
Øvrige tider:
Lille julaften, nyttårsaften, skjærtorsdag: 07:00 – 12:00
Stockholm
Gustavslundsvägen 147 1TR
167 51 Bromma, Stockholm
+46(0)8 – 480 011 00
Ofte stilte spørsmål
Hvordan starter jeg et prosjekt i Infobric Field?
Som eksisterende kunde kan du enten fylle i skjemaet for prosjektoppstart eller henvende deg til din kontaktperson. Dersom du ikke har en bedriftsavtale kan du fylle i kontaktskjemaet, så vil du bli kontaktet av salg.
Hvordan registrerer jeg meg på et prosjekt?
For å få tilgang til registreringsskjemaet for inntak, behøver du enten å skanne en QR-kode eller bruke en induksjonslenke som tilhører prosjektet - ta kontakt med din prosjektleder for mer info. Når du har fått tilgang til registreringskjemaet, kan du benytte deg av følgende veiledning: Hvordan fungerer registrering av inntak på arbeidsplassen?
Hvordan laster jeg ned appen?
Last ned Infobric Field appen fra AppStore eller Google Play.
Hvordan rapporterer jeg en hendelse?
Klikk på Rapportere i mobilappen, eller under RUH menyen i webappen. Alle brukere har tilgangen til å rapportere avvik og hendelser. Når en ansvarlig person har håndtert det du rapporterte inn, blir en epost automatisk sendt til deg som rapporterte.
Hvordan starter jeg en inspeksjon
Inspeksjoner utføres i vår mobilapp. Planlagte inspeksjoner er synlige på hovedsiden. Dersom du ikke ser en planlagt runde, kan det gjøres ved å klikke på pluss-symbolet. Les mer om dette her: Hvordan gjennomfører jeg en runde?