Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk

Digitalt utleiesystem - Onlet

Et skybasert system for utleie, lagerstyring og fakturering. Kom i gang med bransjens mest moderne og effektive utleieløsning.

Slik funker det!

Fullstendig skybasert.

Systemet er alltid tilgjengelig, oppdatert og sikkerhetskopiert slik at du finner informasjonen du trenger.

Komplett.

Systemet utvikles kontinuerlig i tett samarbeid med våre kunder for å passe for både store og små bedrifter.

Lett å bruke.

Gjennom smarte funksjoner og et brukervennlig grensesnitt blir arbeidet i bedriften og depotene enklere og mer produktivt.

Bransjens mest moderne og effektive utleieløsning.

Systemet er utviklet på den nyeste web-teknologien og benyttes av bransjens mest lønnsomme og fremoverlente utleiere. Løsningen er skreddersydd for bedrifter som leier ut maskiner og utstyr, både internt og eksternt.

Full styring av ressurser.

Med full og smart ressursstyring kan du enkelt holde oversikt og optimalisere utleievirksomheten din. Se ordreoversikt og planlegg kontroller, utleie og prosjekter.

Håndtering av prislister.

Ha kontroll på viktige prismatriser, samt se avansert prisregister for leie, salg og erstatning.

Prognoser & rapporter.

Se prognoser & trender og utfør detaljerte rapporter på omsetning og ordre. 

Leveranse- og mottaksapp.

Håndter utlevering og retur av materiell, skann og last opp viktige dokumenter, signer elektronisk og håndter skader direkte fra mobilen.

Effektiv faktureringsmodul.

Ha komplett oversikt på alle faktureringer, enten de skal sendes periodisk eller direkte, fullstendig digitalt.

Service og vedlikehold.

Utfør effektive årskontroller og timetellerservice, med fleksible sjekklister og integrasjon til gps-leverandør. Utfør mottakskontroll og skaderapporter, enten du sitter foran pc, tablet eller mobil.

Håndtering av overforbruk.

Følg opp utstyr som er i bruk på betalingsfrie dager med GPS-overforbruksfunksjonen.

Posisjon & timeteller.

Få automatisk oppdatering av timeteller og posisjonsdata, samt stedsangivelse på Google Maps med vår GPS-integrasjon.

Vår prismodell.

Starter

Etablering / oppstart – 5 000 kr​

Brukerlisens – 1095 kr

1 950:-

per måned

  • Grunnleggende utleie
  • Ressursstyring
  • Prislister
  • Prognoser og rapporter
  • Leveranse- og mottaksapp
  • Brukerstøtte inkludert

Business

Etablering / oppstart – 18 500 kr

Brukerlisens – 1095 kr

5 950:-

per måned

Alt i Starter pluss

  • Faktureringsmodul/ E-faktura
  • Overføring til regnskap
  • Integrasjoner (mot pristillegg)

Pro

Etablering / oppstart – 25 500 kr

Brukerlisens – 1095 kr

9 950:-

per måned

Alt i Business pluss

  • Sluttkunde portal
  • Posisjon og timeteller
  • Håndtering av overforbruk

Enterprise

Etablering / oppstart – Tilbud

Brukerlisens – 1095 kr

Tilbud

Alt i Pro pluss

  • Single-Sign-On (Kommer)
  • Transport (Kommer)
  • CO2 rapport (Kommer)
  • Ubetjent lager (Kommer)
  • Maskin pool (Kommer)
  • Dedikert service

Sammenlign tilbud.

Starter Business Pro Enterprise
Pris pr mnd 1 950kr 5 950kr 9 950kr Tilbud
Etablering / oppstart 5 000kr 18 500kr 25 500kr Tilbud
Pr bruker 1 095kr 1 095kr 1 095kr Tilbud
Pr avdeling 1 075kr 1 075kr 1 075kr Tilbud
Funksjoner
Tilbud
Ressursstyring
Prisliste
Lagerstyring
Ordreoppfølging
Prognose & rapportering
Leveranse- og mottaksapp
Faktureringsmodul inkl EHF/e-fakt.
Integrasjoner (kostnad tilkommer)
Position & Timeteller (GPS 1)
Sluttkunde-portal
Håndtering av overforbruk (GPS 2)
Single-Sign-On
Transport (kommer)
CO2 rapport (Kommer)
Ubetjent lager (Kommer)
Maskin Pool (kommer)
Support
E-post
Telefon (Hverdager 9-15)
Profesjonelle tjenester
Dedikert support
Customer Success Manager
Projektledning onboarding
SLA
API tilpassede integrasjoner

Bestill en gratis demonstrasjon.

Kom i kontakt med oss og lær deg hvordan du kan komme i gang.

Kom i kontakt med oss.

Ring sentralbordet

+47 241 56 010

Send oss en melding.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Flere tjenester fra Infobric Fleet.

Yrkesbil

Koble til bedriftens yrkesbiler, og gjør hverdagen enklere for både førerne og administrasjonen – samtidig som du holder deg oppdatert på alle biler og bilkostnader.

Verktøy & utstyr

Lagerstyring med sanntidsposisjon. Du kan enkelt feste enheten til alle typer utstyr.

Service & vedlikehold

Digital oppfølging og planlegging av service og vedlikehold. Se feilkoder, planlegg inspeksjoner og hold kjøretøyflåten i topp stand.

Back to store
Lukk