Digitalt utleiesystem - Onlet
Et skybasert system for utleie, lagerstyring og fakturering. Kom i gang med en av bransjens mest moderne og effektive utleieløsninger.
















Slik funker det!

Fullstending skybasert.
Systemet er alltid tilgjengelig, oppdatert og sikkerhetskopiert slik at du finner informasjonen du trenger.
Komplett.
Systemet utvikles kontinuerlig i tett samarbeid med våre kunder for å passe for både store og små bedrifter.
Lett å bruke.
Gjennom smarte funksjoner og et brukervennlig grensesnitt blir arbeidet i bedriften og depotene enklere og mer produktivt.
Bransjens mest moderne og effektive utleieløsning.
Systemet er utviklet på den nyeste web-teknologien og benyttes av bransjens mest lønnsomme og fremoverlente utleiere. Løsningen er skreddersydd for bedrifter som leier ut maskiner og utstyr, både internt og eksternt.

Full styring av ressurser.
Med full og smart ressursstyring kan du enkelt holde oversikt og optimalisere utleievirksomheten din. Se ordreoversikt og planlegg kontroller, utleie og prosjekter.


Håndtering av prislister.
Ha kontroll på viktige prismatriser, samt se avansert prisregister for leie, salg og erstatning.
Prognoser & rapporter.
Se prognoser & trender og utfør detaljerte rapporter på omsetning og ordre.


Leveranse- og mottaksapp.
Håndter utlevering og retur av materiell, skann og last opp viktige dokumenter, signer elektronisk og håndter skader direkte fra mobilen.
Effektiv faktureringsmodul.
Ha komplett oversikt på alle faktureringer, enten de skal sendes periodisk eller direkte, fullstendig digitalt.

Service og vedlikehold.
Utfør effektive årskontroller og timetellerservice, med fleksible sjekklister og integrasjon til gps-leverandør. Utfør mottakskontroll og skaderapporter, enten du sitter foran pc, tablet eller mobil.


Håndtering av overforbruk.
Følg opp utstyr som er i bruk på betalingsfrie dager med GPS-overforbruksfunksjonen.
Posisjon & timeteller.
Få automatisk oppdatering av timeteller og posisjonsdata, samt stedsangivelse på Google Maps med vår GPS-integrasjon.

Vår prismodell.
Basic
Etablering / oppstart - 5000 kr
-
Grunnleggende utleie
-
Ressursstyring
-
Prislister
-
Prognoser og rapporter
-
Leveranse- og mottaksapp
-
Brukerstøtte inkludert
Business
Etablering / oppstart - 18750 kr
-
Alt i Basic
-
Faktureringsmodul/ E-faktura
-
Overføring til regnskap
-
Integrasjoner
Pro
Etablering / oppstart - 25625 kr
-
Alt i Business
-
Sluttkunde portal
-
Posisjon og timeteller
-
Håndtering av overforbruk
-
Transporthåndtering
Enterprise
Etablering / oppstart - Tilbud
-
Alt i Pro
-
Single-Sign-On
-
Transport 2 (Kommer)
-
CO2 rapport (Kommer)
-
Ubetjent lager (Kommer)
-
Maskin pool (Kommer)
-
Dedikert service
Sammenlign tilbud.
Basic | Business | Pro | Enterprise | ||
---|---|---|---|---|---|
Pris pr mnd | 2250kr | 5450kr | 8250kr | Tilbud | |
Etablering / oppstart | 5000kr | 18750kr | 25625kr | Tilbud | |
Pr bruker | 1095kr | 1095kr | 1095kr | Tilbud | |
Pr avdeling | 1075kr | 1075kr | 1075kr | Tilbud | |
Funksjoner | |||||
Tilbud | |||||
Ressursstyring | |||||
Prisliste | |||||
Lagerstyring | |||||
Ordreoppfølging | |||||
Prognose & rapportering | |||||
Leveranse- og mottaksapp | |||||
Faktureringsmodul inkl EHF/e-fakt. | |||||
Integrasjoner (kostnad tilkommer) | |||||
Position & Timeteller (GPS 1) | |||||
Sluttkunde-portal | |||||
Håndtering av overforbruk (GPS 2) | |||||
Transport 1 | |||||
Single-Sign-On | |||||
Transport 2 (kommer) | |||||
CO2 rapport (Kommer) | |||||
Ubetjent lager (Kommer) | |||||
Maskin Pool (kommer) | |||||
Support | |||||
E-post | |||||
Telefon (Hverdager 8-17) | |||||
Chat (Hverdager 8-17) | |||||
Supportside. On demand video og FAQ | |||||
Profesjonelle tjenester | |||||
Dedikert support | |||||
Customer Success Manager | |||||
Projektledning onboarding | |||||
SLA | |||||
API tilpassede integrasjoner |
Bestill en gratis demonstrasjon.
Kom i kontakt med oss og lær deg hvordan du kan komme i gang.
Kom i kontakt med oss.

Ring sentralbordet
+47 241 56 010
Send oss en melding.
Flere tjenester fra Infobric Fleet.

Yrkesbil
Koble til bedriftens yrkesbiler, og gjør hverdagen enklere for både førerne og administrasjonen – samtidig som du holder deg oppdatert på alle biler og bilkostnader.

Verktøy & utstyr
Lagerstyring med sanntidsposisjon. Du kan enkelt feste enheten til alle typer utstyr.

Service & vedlikehold
Digital oppfølging og planlegging av service og vedlikehold. Se feilkoder, planlegg inspeksjoner og hold kjøretøyflåten i topp stand.