Kundeprosjekt

Kundeundersøkelse

I Infobric er vi opptatt av at produktene våre fungerer ute på bygg- og anleggsplassen. I tillegg skal det være enkelt i bruk og tidseffektivt slik at du kan fokusere på byggeprosjektet. Vi var nysgjerrige på hvordan kundene våre opplevde våre produkter, og CMA Research AB 2018 gjennomførte derfor en kundeundersøkelse for oss i mars 2018.

Resultatene er positive, og viser at vi er på rett spor!

Bli kunde av Infobric du også. Kontakt oss her.

Sammendrag av kundeundersøkelsen

Infobrics kunder er sammenlagt svært nøyde med oss som leverandør. 9 av 10 kunder gir sammenlagt positive svar. Nesten 3 av 4 kunder oppgir at Infobric er en bedre leverandør enn andre som leverer tilsvarende produkter. 9 av 10 forteller at de vil bruke Infobric i sitt neste prosjekt, og kan anbefale det samme til andre.

Kundene er mest fornøyd med de ansatte

De spørsmålene som fikk høyest andel positive svar er spørsmålene rundt hvordan de blir møtt av våre selgere på telefon, e-post og personlige besøk.

98 % opplevde servicen som god

98 % av alle som har hatt kontakt med Infobric salg opplevde servicen som god. De to siste prosentene svarte “Vet ikke”. 9 av 10 opplevde at det var enkelt å komme i kontakt med salg. Viktig når du har noe du vil ha løst og tiden er knapp.

Vi har spurt kunder av ulike størrelser

Infobric har alt fra små enkeltmannsbedrifter til store selskaper. Til sammen er 90 entreprenører blitt intervjuet, og respondentene jobber i bedrifter med stor variasjon i omsetning:

0–30 millioner

30–60 millioner

60–90 millioner

Mer enn 90 millioner

Det er gjennomgående svært små forskjeller i opplevelsene til de ulike gruppene.

Velger Infobric på sitt neste prosjekt

Hele 96 % av de spurte oppgir at de kommer til å bruke Infobric på sitt neste byggeprosjekt. 94 % prosent svarte at de vil anbefale Infobric til andre, 6 % var midt imellom, og ingen svarte nei.

Infobrics lever opp til forventningene

To av fem kunder oppgir at de ble anbefalt våre produkter før de ble kunde. Hver femte kunde forteller at de valgte oss på bakgrunn av pris og produktkvalitet.

94 % av de spurte oppga at Regboks for registrering av tilstedeværelse nådde opp til forventningene.

Infobric tilpasser produktene

88 % av de spurte sier at Infobric er gode på å tilpasse produkter etter gjeldende lovkrav og behov. Enten det er byggherreforskriften som er i endring eller nye personvernregler GDPR.

Enkle å komme i gang med for førstegangsbrukere

Av de 90 spurte oppgir 82 % at det er enkelt å komme i gang med Infobrics produkter som førstegangsbruker. 12 % er midt imellom, 6 % hadde utfordringer.

Infobric sparer tid

Mer enn fire av fem opplever produktene og tjenestene som tidseffektive. Særlig de spurte i gruppen med en omsetning på 60–90 millioner mener det sparer dem tid.

God kundesupport når du trenger det

92 % av de spurte oppgir å ha fått god hjelp fra vår kundesupport. 86 % opplever at det er enkelt og raskt å komme i kontakt med vår supportavdeling, og 90 % opplever å ha fått den hjelpen de forventet seg.

Enkle faktureringsrutiner

Alle oppgir at Infobrics rutiner for fakturering fungerer bra, ingen svarer det motsatte.

9 av 10 gir Infobric en sammenlagt positiv karakter

Oppsummert er våre kunder totalt sett svært fornøyde med Infobric, ifølge kundeundersøkelsen. Nesten 9 av 10 kunder gir Infobric en sammenlagt positiv karakter.

Utfyllende svar og kommentarer kan du lese her.

Bli en fornøyd Infobric-kunde? Ta kontakt med oss for å finne ut av hva vi kan bidra med til din bygge- og anleggsplass.

Akkurat nå brukes Infobric system på 10 000 byggeplasser

Kontakt oss

Ønsker du en profesjonell vurdering av hva som er de beste løsningene for nettopp din byggeplass? Vil du vite hvordan du kan spare penger i byggeprosjektene dine og samtidig øke sikkerheten? Vi har lang erfaring og hjelper deg gjerne med svar på spørsmålene dine.