Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk

Sjekklister og Skjemaer

Infobric Field

Sjekklister og skjemaer med Infobric Field

  • Opprett og gjennomfør inspeksjoner og kontroller med utgangspunkt i dine egne sjekklister og skjemaer
  • Identifiser risikoer og avvik – opprett tiltak med risikonivå, forfallsdato og tiltaksansvarlig
  • Protokoller og separate tiltak opprettes og sendes ut automatisk etter hver kontroll eller inspeksjon
Les mer om Infobric Field
Les mer om Infobric Field

Eksempler på bruksområder

Vernerunde
Miljørunde
Befaring
Byggedagbok
Sikker jobbanalyse
Varemottak
Overlevering
Rent Tørt Bygg (RTB)

Enkel å tilpasse til dine egne prosesser

  • Tilpass verktøyet til dine prosjekter – enkelt å opprette dine egne skjemaer og maler med en rekke ulike komponenter
  • Eksempler på komponenter: fritekstfelt, avmerkingsbokser, bildeopplasting, e-signatur, rullegardinliste og mye mer
  • Støtter de fleste inspeksjons- og kontrollprosesser på byggeplasser

Tjenesten er tilgjengelig på plattformen Infobric Field. Velg mellom Basic eller Standard

Basic
Fra

330

kr/mån
per måned og prosjekt

Arbeidsplassintroduksjon

Standard
Fra

660

kr/mån
per måned og prosjekt

Med stand får du, i tillegg til Arbeidsplassintroduksjon, også tilgang til en rekke funksjoner som løpende rapportering, inspeksjoner og tiltakshåndtering.

Vil du vite mer?

Fyll inn dine opplysninger, så kontakter vi deg.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

En eller flere kan signere digitalt etter fullført kontroll eller inspeksjon.

sjekk2

Planlegg obligatoriske inspeksjoner og kontroller. Sjekk hvilke som faktisk er fullført.

Fremhev positive observasjoner – gi ros. Forsterk god oppførsel og bra løsninger.

Når tiltak skapes opprettes arbeidsordre automatisk og blir sendt til de ansvarlige. Påminnelser sendes etter fristen.

Sjekkpunkter med avvik som ikke er lukket vil automatisk ende opp på toppen av neste inspeksjon.

Inviter både interne og eksterne deltakere – alle inviterte vil motta rapporten når inspeksjonen er utført.

Spar tid på unødvendig administrasjon

Protokoller skapes automatisk og tiltaksansvaret sendes til den som er ansvarlig for å lukke avviket.

Tilrettelegg for systematikk

Planlegg inspeksjonene og kontrollene som skal gjøres, og se hvilke som faktisk ble utført.

Ingenting faller mellom stolene

Påminnelser om åpne tiltak sendes til de blir utført, avvik som ikke er lukket vil komme øverst ved neste inspeksjon.

Arbeid via mobil

Alle med de rette kvalifikasjonene kan enkelt utføre inspeksjoner og kontroller via telefonen eller nettbrettet.

Infobric Field

Brukervennlig HMSKS-plattform for økt kontroll

Med Infobric Field kan du standardisere og videreutvikle HMS/KS-prosessene til å jobbe systematisk med HMS, analyse og oppfølging. Sørg for prosessoverholdelse ved å bruke bedriftsfunksjoner som sjekkliste- og skjemamaler, kategorier, varslingsregler og dashbord. For å effektivisere arbeidsflyter kan brukere opprette, redigere og tilpasse rapporteringsflyter på sentralt nivå eller for spesifikke prosjekter. Dette gjør det mulig å tilpasse flyt for løpende rapporter, observasjoner og hendelser.

Med Field sikrer du at alle forstår og kan kommunisere krav, at alle kan rapportere risikoer, at de riktige kontrollene blir gjort til rett tid og at alle identifiserte mangler blir løst og kan evaluere og analysere resultater.

Les mer
Les mer

Vanlige spørsmål og svar

Hvordan starter jeg et prosjekt i Infobric Field?
Som eksisterende kunde kan du enten fylle i skjemaet for prosjektoppstart eller henvende deg til din kontaktperson. Dersom du ikke har en bedriftsavtale kan du fylle i kontaktskjemaet, så vil du bli kontaktet av salg.
Hvordan registrerer jeg meg på et prosjekt?
For å få tilgang til registreringsskjemaet for inntak, behøver du enten å skanne en QR-kode eller bruke en induksjonslenke som tilhører prosjektet - ta kontakt med din prosjektleder for mer info. Når du har fått tilgang til registreringskjemaet, kan du benytte deg av følgende veiledning: Hvordan fungerer registrering av inntak på arbeidsplassen?
Hvordan rapporterer jeg en hendelse?
Klikk på Rapportere i mobilappen, eller under RUH menyen i webappen. Alle brukere har tilgangen til å rapportere avvik og hendelser. Når en ansvarlig person har håndtert det du rapporterte inn, blir en epost automatisk sendt til deg som rapporterte.
Hvordan starter jeg en inspeksjon?
Inspeksjoner utføres i vår mobilapp. Planlagte inspeksjoner er synlige på hovedsiden. Dersom du ikke ser en planlagt runde, kan det gjøres ved å klikke på pluss-symbolet.

Kontakt meg

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Fortsett å handle
Lukk