Lukk
Insights
Overblikk over nøkkeltall tilknyttet HMS/KS-prosesser.
Infobric Field
Kraftfull analyseplattform for bedre beslutningstaking.
Med Insights i Infobric Field får du en oversikt over nøkkeltall knyttet til avvikshåndtering, risiko, hendelser og ulykker og aktivitet visualisert i sanntid. Alle data er tilgjengelige i skyen og kan eksporteres.
I dashbordet har du muligheten til å filtrere på spesifikke prosjekter, region, forretningsområde, tidsperiode eller budsjett.
Les mer om Infobric Field
Les mer om Infobric Field


Tiltakshåndtering
- Hvor raskt blir avvikene utbedret?
- Hvor mange løste avvik er det i forhold til rapporterte?
- Hvor mange avvik er rettet i tide?
Risikoer
- Hva er de vanligste risikoene?
- Hvilke risikoområder har flest avvik?
- Risikofordeling - Observasjoner/inspeksjoner
- Hvordan endres risikobildet over tid?


Hendelser og ulykker
- Hvor mange rapporterte hendelser har blitt håndtert?
- Når oppstår de fleste hendelser?
- Det vanligste risikoområdet for rapporterte hendelser?
- Gjennomsnittlig håndteringstid?
Aktivitet
- Hvor mange planlagte runder gjennomførest?
- Hvor mange avvik per runde / rapporterte observasjoner, hendelser og ulykker?
- De vanligste inspeksjonstypene?


Merking på prosjektnivå
Muliggjør tydeligere og mer sammenlignbart dataarbeid av for eksempel forretningsområde, geografi eller arbeidsteam

Trender
Definer tidslinjer for å se og analysere risikoutvikling i de forskjellige stadiene av prosjektene

Maler
Tydelige maler skaper betingelser for innsiktsfulle data. Match det systematiske inspeksjonsarbeidet med pågående observasjoner.

Prosjekt
Hent ut data fra enkeltprosjekter for å evaluere og identifisere de som trenger støtte.

Exporter data via CSV
Eksporter RÅData basert på egne filtre for videre analyse eller import til andre forretningssystemer.
Tjenesten er tilgjengelig på plattformen Infobric Field. Velg mellom Basic eller Standard
Basic
Fra
344
kr
per måned og prosjekt
Arbeidsplassintroduksjon
Standard
Fra
688
kr
per måned og prosjekt
Med stand får du, i tillegg til Arbeidsplassintroduksjon, også tilgang til en rekke funksjoner som løpende rapportering, inspeksjoner og tiltakshåndtering.
Vil du vite mer?
Fyll inn dine opplysninger, så kontakter vi deg.
Identifiser trender
Finn forbedringsområder i tide for å kunne gjøre målrettet innsats.
Arbeid proaktivt
Gå fra reaktive nøkkeltall som "antall ulykker / arbeidstime" og arbeid med nøkkeltall som i stedet muliggjør proaktivitet og kontinuerlige forbedringer.
Sørg for prosessoverholdelse
Hold oversikt over prosesser som blir overholdt og følg opp der det er behov.
Evaluere leverandører
Data nedbrutt på leverandørnivå muliggjør ytelsesbasert evaluering.

Infobric Field
Brukervennlig HMSKS-plattform for økt kontroll
Med Infobric Field kan du standardisere og videreutvikle HMS/KS-prosessene til å jobbe systematisk med HMS, analyse og oppfølging. Sørg for prosessoverholdelse ved å bruke bedriftsfunksjoner som sjekkliste- og skjemamaler, kategorier, varslingsregler og dashbord. For å effektivisere arbeidsflyter kan brukere opprette, redigere og tilpasse rapporteringsflyter på sentralt nivå eller for spesifikke prosjekter. Dette gjør det mulig å tilpasse flyt for løpende rapporter, observasjoner og hendelser.
Med Field sikrer du at alle forstår og kan kommunisere krav, at alle kan rapportere risikoer, at de riktige kontrollene blir gjort til rett tid og at alle identifiserte mangler blir løst og kan evaluere og analysere resultater.
Les mer
Les mer
Vanlige spørsmål og svar
Hvordan starter jeg et prosjekt i Infobric Field?
Som eksisterende kunde kan du enten fylle i skjemaet for prosjektoppstart eller henvende deg til din kontaktperson. Dersom du ikke har en bedriftsavtale kan du fylle i kontaktskjemaet, så vil du bli kontaktet av salg.
Hvordan registrerer jeg meg på et prosjekt?
For å få tilgang til registreringsskjemaet for inntak, behøver du enten å skanne en QR-kode eller bruke en induksjonslenke som tilhører prosjektet - ta kontakt med din prosjektleder for mer info. Når du har fått tilgang til registreringskjemaet, kan du benytte deg av følgende veiledning: Hvordan fungerer registrering av inntak på arbeidsplassen?
Hvordan rapporterer jeg en hendelse?
Klikk på Rapportere i mobilappen, eller under RUH menyen i webappen. Alle brukere har tilgangen til å rapportere avvik og hendelser. Når en ansvarlig person har håndtert det du rapporterte inn, blir en epost automatisk sendt til deg som rapporterte.
Hvordan starter jeg en inspeksjon?
Inspeksjoner utføres i vår mobilapp. Planlagte inspeksjoner er synlige på hovedsiden. Dersom du ikke ser en planlagt runde, kan det gjøres ved å klikke på pluss-symbolet.