Lukk
RUH og Granskninger
Fleksibelt støtteverktøy for komplette hendelsesundersøkelser.
Infobric Field
Granskninger i Infobric Field
- Full funksjonalitet for granskninger av rapporterte hendelser og ulykker.
- Enkelt system som guider brukeren gjennom
granskningene. - Mulighet for å bruke egne skjemaer og styre når og hvordan disse skal brukes.
Les mer om Infobric Field
Les mer om Infobric Field

Lukk sirkelen fra rapport til granskning.
01.
Rapporter
02.
Følg opp
03.
Undersøk

Legg til ulike skjemaer som passer for din bedrifts hendelses- og ulykkeshåndtering.

Kombiner ulike elementer som sikrer riktig informasjon inn i granskningene.

Få oversikt over hvilke hendelser som venter på å bli etterforsket og over de som allerede er etterforsket.

Last ned rapporten i PDF-format med alle detaljer om hendelsen og dens granskning.
Fullstendige granskninger
Gjør det enkelt å gjennomføre grundige granskninger for alle rapporterte hendelser.
Lett å gjøre rett
Intuitive guidede flyter sørger for at undersøkelsene foregår i tråd med dine prosesser, helt enkelt.
Tilpassbar
Fleksibilitet til å bruke egne skjemaer og tilpasse seg ulike granskningsformater, for eksempel «5 Why» eller MTO.
Sluttfør sirkelen
Kobler strømmen fra rapporterte hendelser, handlinger og granskninger på samme plattform.
Tjenesten er tilgjengelig på plattformen Infobric Field. Velg mellom Basic eller Standard
Basic
Fra
344
kr
per måned og prosjekt
Arbeidsplassintroduksjon
Standard
Fra
688
kr
per måned og prosjekt
Med stand får du, i tillegg til Arbeidsplassintroduksjon, også tilgang til en rekke funksjoner som løpende rapportering, inspeksjoner og tiltakshåndtering.
Vil du vite mer?
Fyll inn dine opplysninger, så kontakter vi deg.

Infobric Field
Brukervennlig HMSKS-plattform for økt kontroll
Med Infobric Field kan du standardisere og videreutvikle HMS/KS-prosessene til å jobbe systematisk med HMS, analyse og oppfølging. Sørg for prosessoverholdelse ved å bruke bedriftsfunksjoner som sjekkliste- og skjemamaler, kategorier, varslingsregler og dashbord. For å effektivisere arbeidsflyter kan brukere opprette, redigere og tilpasse rapporteringsflyter på sentralt nivå eller for spesifikke prosjekter. Dette gjør det mulig å tilpasse flyt for løpende rapporter, observasjoner og hendelser.
Med Field sikrer du at alle forstår og kan kommunisere krav, at alle kan rapportere risikoer, at de riktige kontrollene blir gjort til rett tid og at alle identifiserte mangler blir løst og kan evaluere og analysere resultater.
Les mer
Les mer
Vanlige spørsmål og svar
Hvordan starter jeg et prosjekt i Infobric Field?
Som eksisterende kunde kan du enten fylle i skjemaet for prosjektoppstart eller henvende deg til din kontaktperson. Dersom du ikke har en bedriftsavtale kan du fylle i kontaktskjemaet, så vil du bli kontaktet av salg.
Hvordan registrerer jeg meg på et prosjekt?
For å få tilgang til registreringsskjemaet for inntak, behøver du enten å skanne en QR-kode eller bruke en induksjonslenke som tilhører prosjektet - ta kontakt med din prosjektleder for mer info. Når du har fått tilgang til registreringskjemaet, kan du benytte deg av følgende veiledning: Hvordan fungerer registrering av inntak på arbeidsplassen?
Hvordan rapporterer jeg en hendelse?
Klikk på Rapportere i mobilappen, eller under RUH menyen i webappen. Alle brukere har tilgangen til å rapportere avvik og hendelser. Når en ansvarlig person har håndtert det du rapporterte inn, blir en epost automatisk sendt til deg som rapporterte.
Hvordan starter jeg en inspeksjon?
Inspeksjoner utføres i vår mobilapp. Planlagte inspeksjoner er synlige på hovedsiden. Dersom du ikke ser en planlagt runde, kan det gjøres ved å klikke på pluss-symbolet.