Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk
Tilbake
Lukk

Våre plattformer

Vi tilbyr en rekke løsninger for bygg og anlegg via våre digitale plattformer. Du får enkel tilgang, full oversikt og smidig håndtering av blant annet personale, tilganger og HMS/KS.

Infobric Site

Den digitale plattformen for full oversikt og smidig håndtering av blant annet mannskapslister og adganger.

Les mer om Infobric Site
Les mer om Infobric Site
avvik field

Infobric Field

Med Infobric Field kan du standardisere og videreutvikle HMS/KS-prosessene for å jobbe systematisk med HMS, analyse og oppfølging. Sørg for prosessoverholdelse ved å bruke bedriftsfunksjoner som sjekkliste- og skjemamaler, kategorier, varslingsregler og dashbord. For å effektivisere arbeidsflyter kan brukere opprette, redigere og tilpasse rapporteringsflyter på sentralt nivå eller for spesifikke prosjekter. Dette gjør det mulig å tilpasse flyt for løpende rapporter, observasjoner og hendelser.

Med Field sikrer du at alle forstår og kan kommunisere krav, at alle kan rapportere risikoer, at de riktige kontrollene blir gjort til rett tid, at alle identifiserte mangler blir løst, og at alle kan evaluere og analysere resultater.

Les mer om Infobric Field
Les mer om Infobric Field

Ease CheckIn App

Registrer digitale mannskapslister. Personalet sjekker inn og ut av arbeidsplassen via sin smarttelefon.

Appen er kostnadsfri å laste ned og bruke. Et ubegrenset antall brukere kan ha Ease CheckIn på dine prosjekter uten at det påvirker kostnaden på grunnpakken. Du betaler kun for de aktive prosjektene du bruker Ease CheckIn på.

Les mer om Ease CheckIn
Les mer om Ease CheckIn
oppdatert app Ease CheckIn

Gratis nedlastning

appstore ikon norska

Vanlige spørsmål og svar

Hvordan oppretter og avslutter jeg en arbeidsplass i Infobric Site?

Det er to måter å gjøre dette på. Du kan enten sende en bestilling til oss, så hjelper vi deg, eller du kan gjøre det gjennom en systemadministrator for din systemklient.

Hvordan oppretter jeg brukerkonto?

Det finnes to måter å gjøre dette på. Enten gjennom en bestilling til oss i Infobric, eller gjennom en brukeradministrator for din systemklient.

Jeg er ny kunde, hvordan registrerer jeg meg?

For å få full tilgang til din systemklient kreves en grunnavtale. Dette gjelder både nye og eksisterende kunder av Infobric.

Hvordan legger jeg til og tar bort en regboks?
For å legge til en regboks i Infobric Site, trenger du rettigheter som konfiguratør på arbeidsplassen.

Kontakt meg

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Fortsett å handle
Lukk