Lukk
Ease CheckIn
Den smarte appen for en enkel arbeidsdag.
Sjekk inn og ut med Ease CheckIn
Bruk appen Ease CheckIn for å registrere digitale mannskapslister. Arbeiderne sjekker inn og ut på arbeidsplassen via sin smarttelefon. Det er også mulig å tillate at arbeidere sjekker inn andre medarbeidere eller hele arbeidslaget.

Smarte funksjoner i appen.
Tilstedeværelsesliste
Med tilstedeværelseslisten får du en oppdatert oversikt over alle tilstede, slik at du raskt kan følge opp og sikre korrekt inn- og utsjekking.
Oppsamling
Håndter evakueringer raskt og effektivt direkte fra mobilen. Oppsamlingen gir deg en oversikt i sanntid for å kunne telle inn alle på stedet og sikre at ingen blir etterlatt ved en nødsituasjon.
Geofence
Aktiver kravet om å være tilstede innenfor et digitalt avgrenset område når du sjekker inn med appen. Med virtuelle gjerder rundt prosjektet kan du være sikker på at alle er på stedet når de sjekker inn, slik at du har en oppdatert oppmøteliste.
Nå ut til alle med meldingsfunksjon
En utfordring på en byggeplass er å nå alle med viktig informasjon. Meldingsfunksjon i Infobric Site lar nettstedadministratorer sende meldinger til alle. Funksjonen sørger for at alle får samme informasjon samtidig.
Åpne smartlås
Tiden med manuell nøkkelhåndtering er endelig over. Med Ease Smart Lock kan du dele ut nøkler digitalt. Brukeren kan enkelt åpne den elektroniske låsen med appen.
Åpne kjøreport
Håndtering av inn- og utstrømming av transportkjøretøyer og besøkende kan være komplisert - vi har gjort det enkelt! Bruk fjernåpning for å åpne dører till boder og porter med appen – uansett hvor du er.
Plass- og tidsinnstilte påminnelser
Angi tidsbaserte og stedsbaserte påminnelser i Ease CheckIn-appen for innsjekking og utsjekking i et geofence-område.

Du betaler kun for aktive prosjekter
Appen er kostnadsfri å laste ned og bruke. Et ubegrenset antall brukere kan ha Ease CheckIn på dine prosjekter uten at det påvirker kostnaden på grunnpakken. Du betaler kun for de aktive prosjektene du bruker Ease CheckIn på.
Kan brukes på små og store prosjekter
Appen kan brukes på alle typer prosjekter, små som store. Det er enkelt å kombinere med andre registreringsmåter på byggeplassen.


Minimalt med administrasjon
Ease CheckIn er, som alle andre produkter fra Infobric, koblet til nettjenesten Infobric Site. Der får du full oversikt over tilstedeværelse på alle arbeidsplasser, uansett om registreringen skjer på app, regboks eller en port. Administrasjonen minimeres, samtidig som sikkerheten og kontrollen øker.
Ansvarlig kan velge om brukerne skal kunne legge til seg selv når de skal registreres for første gang, eller om brukerne skal legges til mannskapslisten først. Alle brukere får opp arbeidsplassene de tilhører og kan se detaljert informasjon med visning på kart. Om du tillater det vil det også være mulig å sjekke inn hele arbeidslaget sitt.
Smidig for bruker og prosjektledelse
Reduserer administrasjonen med oppdaterte mannskapslister.
Gjør arbeidsplassen søkbar eller deaktiver helt i app.
Kan kombineres med andre registreringsmåter, som regboks.
Vanlige spørsmål og svar
Hvordan oppretter og avslutter jeg en arbeidsplass i Infobric Site?
Det er to måter å gjøre dette på. Du kan enten sende en bestilling til oss, så hjelper vi deg, eller gjennom en systemadministrator for din systemklient.
Hvordan oppretter jeg brukerkonto?
Det finnes to måter å gjøre dette. Enten gjennom en bestilling til oss i Infobric, så hjelper vi deg, eller gjennom en brukeradministrator for din systemklient.
Jeg er ny kunde, hvordan registrerer jeg meg?
For å få full tilgang til sin systemklient kreves en grunnavtale. Dette gjelder både nye og eksisterende kunder av Infobric.
Hvordan legger jeg til og tar bort en regboks?
For å legge til en regboks i Infobric Site, trenger du rettigheter som konfiguratør på arbeidsplassen.