Det hele startet da vi gikk over fra Volvo til Volkswagen Passat. Da vi byttet bilmerke, kunne vi ikke lenger bruke Volvo on Call, og da måtte vi velge hvordan vi skal håndtere alle kjørebøker for firmabilene på best mulig måte. Det trengte vi digitale verktøy for å få til.
Hvordan gikk dere frem da dere skulle velge leverandør?
Da vi skulle velge leverandør, var vi nøye med å se på hvilke muligheter som fantes på markedet. Vi snakket med flere aktører med lignende tjenester og funksjoner. Likevel følte vi at de andre systemene ikke var like fleksible eller enkle å håndtere.
Valget falt derfor på Infobric Fleets løsning, der vi opplevde at alt virkelig er enkelt. Det var det viktigste for oss, siden vi verken vil eller kan tilby daglig støtte til alle brukerne våre», sier Belsam. «Med Infobrics løsning følte vi også at vi ikke er låst til noen standardfunksjoner, men har muligheten til å legge til og fjerne forskjellige tjenester når vi har behov for det.
Kundeansvarlig i Infobric Fleet Anders Winter legger til: «Vi vil ha et produktutvalg som er lett å forstå, og vi lytter alltid til kunden. Vi prøver alltid å gjøre det enkelt for kunden å ta en beslutning. Ekstra positivt tror jeg det er at vi er så fleksible og ikke har noen bindingstid – for hvem vet hva som skjer på litt lengre sikt.