StartBANK-integrasjon
Øk sikkerheten på byggeplassen med vår StartBANK-integrasjon som er inkludert i grunnpakken til Ease Construction. Få enkelt oversikt over aktørene som jobber på ditt prosjekt og gjør din byggeplass til et trygt sted å være.

StartBANK-integrasjon gir kontroll
Leverandørdata samlet inn fra StartBANK er registrert i sanntid. Du kan til enhver tid se om en leverandør er godkjent, ikke godkjent eller helt mangler i registeret. StartBANK-integrasjonen til Ease Construction gir oversikt over alle leverandører, slik at du kan unngå bruk av useriøse aktører.
Bidra i seriøsitetsarbeidet
Som et ledd i seriøsitetsarbeidet i byggenæringen er StartBANK et godt egnet verktøy i hverdagen. Registeret ble etablert av Byggenæringens Landsforening, med formål om at aktørene skal konkurrere på like vilkår og avdekke useriøse aktører. For å bli registrert i StartBANK må leverandøren profilere hvilke varer og tjenester bedriften tilbyr, samt oppfylle noen mer formelle krav. Leverandøren slipper å levere samme dokumentasjon flere ganger, fordi det blir registrert og godkjent i StartBANK
Digital kontroll over byggeplass
StartBANK-integrasjonen er en funksjon du finner i nettjenesten Ease Construction. Her får du kontroll over byggeplassen, og kan i det samme systemet administrere mannskapslister og adganger til byggeplassen.
I Ease Construction finner du en rekke
Smarte funksjoner.
Alle smarte funksjoner er integrert mot den nettbaserte tjenesten vår. Ease Construction gir en digital oversikt over din byggeplass med mulighet for mannskapsregistrering og adgangskontroll. Sammen med dette får du mulighet til å benytte en rekke smarte funksjoner, som bidrar til at du kan jobbe mer effektivt.









Ta kontakt med oss.
Vanlige spørsmål og svar
Hvordan oppretter og avslutter jeg en arbeidsplass i Ease Construction?
Det er to måter å gjøre dette på. Du kan enten sende en bestilling til oss, så hjelper vi deg, eller gjennom en systemadministrator for din systemklient.
Hvordan oppretter jeg brukerkonto?
Det finnes to måter å gjøre dette. Enten gjennom en bestilling til oss i Infobric, så hjelper vi deg, eller gjennom en brukeradministrator for din systemklient.
Jeg er ny kunde, hvordan registrerer jeg meg?
For å få full tilgang til sin systemklient kreves en grunnavtale. Dette gjelder både nye og eksisterende kunder av Infobric.
Hvordan legger jeg til og tar bort en regboks?
For å legge til en regboks i Ease Construction, trenger du rettigheter som konfiguratør på arbeidsplassen.
Hvis du ikke har rettigheter kan du kontakte oss for å fjerne enheten.
Hvordan administrerer jeg plassadministrator og konfiguratør?
Instruksjoner finner du her: