RUH og Granskninger
Fleksibelt verktøy for fullstendig granskning av hendelser.
Full funksjonalitet for granskning av nesten-ulykker og ulykker
Veiledning guider brukerne gjennom granskningene
Mulighet til å bruke egne skjemaer og velge når og hvordan disse skal benyttes
![](https://infobric.no/construction/wp-content/uploads/sites/8/2022/12/investigations-hero-main-no.png)
Gjennomfør hele syklusen fra hendelse til granskning
Rapporter
Oppfølgning
Granske
![](https://infobric.no/construction/wp-content/uploads/sites/8/2022/12/investigations-forms-NO.png)
Skap forskjellige skjemaer som passer til bedriftens granskning av hendelser og ulykker
![](https://infobric.no/construction/wp-content/uploads/sites/8/2022/12/investigations-fields-NO.png)
Kombiner ulike flyter og deler for å sørge for at rett informasjon blir hensyntatt i granskningene.
![](https://infobric.no/construction/wp-content/uploads/sites/8/2022/12/investigations-list-NO.png)
Få en oversikt over hvilke hendelser som venter på å bli gransket og avsluttede granskninger.
![](https://infobric.no/construction/wp-content/uploads/sites/8/2022/12/investigations-pdf.png)
Last ned rapporten i PDF-format med alle detaljer om hendelsen og granskningen.
Fullstendige granskninger
Gjør det enkelt å gjennomføre mer grundige granskninger for alle hendelser.
Skreddersybar
Kan tilpasses egne skjemaer og øvrige granskningsmetoder, for eksempel "5 Why" eller “MTO”.
Lett å gjøre rett
Intuitive og veiledende struktur sørger for at granskningen er i samsvar med bedriftens prosesser.
Lukker sirkelen
Integrerer hendelser, tiltak og granskninger i en og samme plattform.
Brukervennlig HMSKS-plattform for økt kontroll
Få svar på dine spørsmål
Ofte stilte spørsmål
Hvordan starter jeg et prosjekt i Infobric Field?
Som eksisterende kunde kan du enten fylle i skjemaet for prosjektoppstart eller henvende deg til din kontaktperson. Dersom du ikke har en bedriftsavtale kan du fylle i kontaktskjemaet, så vil du bli kontaktet av salg.
Hvordan registrerer jeg meg på et prosjekt?
For å få tilgang til registreringsskjemaet for inntak, behøver du enten å skanne en QR-kode eller bruke en induksjonslenke som tilhører prosjektet - ta kontakt med din prosjektleder for mer info. Når du har fått tilgang til registreringskjemaet, kan du benytte deg av følgende veiledning: Hvordan fungerer registrering av inntak på arbeidsplassen?
Hvordan laster jeg ned appen?
Hvordan rapporterer jeg en hendelse?
Hvordan starter jeg en inspeksjon
Inspeksjoner utføres i vår mobilapp. Planlagte inspeksjoner er synlige på hovedsiden. Dersom du ikke ser en planlagt runde, kan det gjøres ved å klikke på pluss-symbolet. Les mer om dette her: Hvordan gjennomfører jeg en runde?