Sjekklister og Skjemaer
Opprett og gjennomfør inspeksjoner og kontroller med utgangspunkt i dine egne sjekklister og skjemaer
Identifiser risikoer og avvik – opprett tiltak med risikonivå, forfallsdato og tiltaksansvarlig
Protokoller og separate tiltak opprettes og sendes ut automatisk etter hver kontroll eller inspeksjon

Eksempler på bruksområder
Kan helt tilpasses dine HMSK-prosesser.
Vernerunde
Miljørunde
Befaring
Byggedagbok

Sikker jobbanalyse
Varemottak
Overlevering
Rent Tørt Bygg (RTB)
Enkel å tilpasse til dine egne prosesser

Tilpass verktøyet til dine prosjekter – enkelt å opprette dine egne skjemaer og maler med en rekke ulike komponenter
Eksempler på komponenter: fritekstfelt, avmerkingsbokser, bildeopplasting, e-signatur, rullegardinliste og mye mer
Støtter de fleste inspeksjons- og kontrollprosesser på byggeplasser

En eller flere kan signere digitalt etter fullført kontroll eller inspeksjon.

Planlegg obligatoriske inspeksjoner og kontroller og sjekk hvilke som faktisk er fullført.

Fremhev positive observasjoner – gi ros og forsterk god oppførsel og løsninger.

Når tiltak skapes, opprettes arbeidsordre automatisk og blir sendt til de ansvarlige. Påminnelser sendes etter fristen.

Sjekkpunkter med avvik som ikke er lukket vil automatisk ende opp på toppen av neste inspeksjon.

Inviter både interne og eksterne deltakere – alle inviterte vil motta rapporten når inspeksjonen er utført.
Spar tid på unødvendig administrasjon
Protokoller skapes automatisk og tiltaksansvaret sendes til den som er ansvarlig for å lukke avviket.
Tilrettelegg for systematikk
Planlegg inspeksjonene og kontrollene som skal gjøres, og se hvilke som faktisk ble utført.
Ingenting faller mellom stolene
Påminnelser om åpne tiltak sendes til de blir utført, avvik som ikke er lukket vil komme øverst ved neste inspeksjon.
Arbeid via mobil
Alle med de rette kvalifikasjonene kan enkelt utføre inspeksjoner og kontroller via telefonen eller nettbrettet.
Brukervennlig HMSK-plattform for økt kontroll
Få svar på dine spørsmål
Ofte stilte spørsmål
Hvordan starter jeg et prosjekt i Infobric Field?
Som eksisterende kunde kan du enten fylle i skjemaet for prosjektoppstart eller henvende deg til din kontaktperson. Dersom du ikke har en bedriftsavtale kan du fylle i kontaktskjemaet, så vil du bli kontaktet av salg.
Hvordan registrerer jeg meg på et prosjekt?
For å få tilgang til registreringsskjemaet for inntak, behøver du enten å skanne en QR-kode eller bruke en induksjonslenke som tilhører prosjektet - ta kontakt med din prosjektleder for mer info. Når du har fått tilgang til registreringskjemaet, kan du benytte deg av følgende veiledning: Hvordan fungerer registrering av inntak på arbeidsplassen?
Hvordan laster jeg ned appen?
Last ned Infobric Field appen fra AppStore eller Google Play.
Hvordan rapporterer jeg en hendelse?
Klikk på Rapportere i mobilappen, eller under RUH menyen i webappen. Alle brukere har tilgangen til å rapportere avvik og hendelser. Når en ansvarlig person har håndtert det du rapporterte inn, blir en epost automatisk sendt til deg som rapporterte.
Hvordan starter jeg en inspeksjon
Inspeksjoner utføres i vår mobilapp. Planlagte inspeksjoner er synlige på hovedsiden. Dersom du ikke ser en planlagt runde, kan det gjøres ved å klikke på pluss-symbolet. Les mer om dette her: Hvordan gjennomfører jeg en runde?