Lukk
Maksimer verdien i å bruke tidsystemet fra Time. Benytt deg av en rekke tilleggsmoduler for å ytterligere forenkle hverdagen til deg og dine kollegaer.
Gratis demo
Fyll inn skjemaet for å få tilbud om en utforpliktende demo av vårt tidsystem. Etter at du har sendt inn skjemaet vil du bli kontakt av en salgsrepresentant innen en virkedag.
Få kontroll over tiden.
Tilleggsmodulene kan hjelpe deg med alt fra smidig informasjonsutveksling, finne ut om ansatte er på bygget eller sende rapporter til eksterne Business Intelligence-systemer.
Bedre informasjonsflyt
Få oversikt over ansatte
Tilgjengeliggør data
Smarte funksjoner med
Tilleggsmoduler.
Sammen med grunnmodulene i tidsystemet kan du legge til en rekke tilleggsmoduler etter behov. Disse forenkler informasjonsflyten, gir sentralbord enklere oversikt over hvem som er på jobb og tilgjengeliggjør data for andre systemer.
Oversiktsliste
Oversiktslisten gir rask og enkel oversikt over ulike funksjoner i bedriften, hvor medarbeiderne er og hvilke prosjekter de arbeider med.
Utvidet rapportering
Med utvidet rapportering kan du tilgjengeliggjøre dataene i Time sine systemer for eksterne Business Intelligence-systemer.
Jobbregistrering
Registrer jobben der det utføres, når det utføres. Jobbregistrering sørger for at korrekte data registreres, slik at du får kontroll over oppgaver, prosjekter og prosesser.
Timeregnskap
Prosjektbasert timeregistrering for entreprenører. Gjør inrapportering av lønnsgrunnlaget enkelt og sikre arbeidsflyten mellom formann, prosjektleder og lønningskontor.
Timefordeling
Fordel tid på ulike arbeidsoppgaver gjennom en arbeidsdag og uke. Fordelingen gjør du enkelt og raskt i en og samme applikasjon.
Få kontroll over tiden.
Oversikt i tidsystemet.
Alle tilleggsmoduler er tilknyttet tidsystemet vårt i Time. Det er et fleksibelt system som gir oversikt over blant annet tidsforbruk og tilstedeværelse. Tidsystemet består av en rekke moduler som hjelper deg med å jobbe smartere og mer effektivt.
Ta kontakt med oss.
Vanlige spørsmål og svar.
Kan jeg få hjelp via fjernstyring?
Ja, det kan du. Vi kan enkelt hjelpe deg hvis du laster ned riktig programvare her.
Hvordan legger jeg til en ny ansatt?
Å legge til nye ansatte gjør du enkelt gjøre i Tempus selv. Se instruksjoner her.
Hvordan oppretter jeg bruker i TempusIN?
Her ser du hvordan du kan opprette nye brukere i TempusIN. En administrator på arbeidsplassen må gjøre dette i TempusIN admin.
Jeg er ikke kunde, kan jeg få en gratis demo?
Vi tilbyr alltid en gratis demo for deg som ønsker å se systemene våre. Legg igjen kontaktinformasjonen din her, så hjelper vi deg.