Lukk
PC-registrering
PC-registrering er timeregistrering beregnet for bruk på PC. Registreringen skjer gjennom en programvare, som kan fungere parallelt med andre registreringsformer. Kan brukes av én, flere eller alle ansatte.
Gratis demo
Fyll inn skjemaet for å få tilbud om en utforpliktende demo. Etter at du har sendt inn skjemaet vil du bli kontakt av en salgsrepresentant innen en virkedag.
Timeregistrering i sanntid eller ettertid
I PC-registreringen kan du fortløpende registrere i sanntid, eller det kan registreres timer i ettertid. Kommentarer, fravær, tjenestereise og andre relevante funksjoner er også mulig å registrere.
Spesialtilpasset registrering
Registreringen kan bygges opp basert på hva dere ønsker å registrere. Eksempelvis kan det være basert på aktivitet, prosjekt, kunde, og om det er fakturerbart eller ikke.
Modulbasert tidsystem
Skalerbart til bedriftens behov
Enkelt i bruk for ansatte og administrasjon
Oversikt og rapport
Se registrering av aktiviteter, stemplingsrapporter og saldooversikt.
Smidig registrering
Ansatte kan selv gjøre timeregistrering fortløpende eller i ettertid.
Fleksibelt
PC-registrering kan brukes sammen med våre andre enheter.
Kombinere registreringsenheter
I PC-registreringen kan du fortløpende registrere i sanntid, eller det kan registreres timer i ettertid. Kommentarer, fravær, tjenestereise og andre relevante funksjoner er også mulig å registrere.
Ta kontakt med oss.
Vanlige spørsmål og svar.
Kan jeg få hjelp via fjernstyring?
Ja, det kan du. Vi kan enkelt hjelpe deg hvis du laster ned riktig programvare her.
Hvordan legger jeg til en ny ansatt?
Å legge til nye ansatte gjør du enkelt gjøre i Tempus selv. Se instruksjoner her.
Hvordan oppretter jeg bruker i TempusIN?
Her ser du hvordan du kan opprette nye brukere i TempusIN. En administrator på arbeidsplassen må gjøre dette i TempusIN admin.
Jeg er ikke kunde, kan jeg få en gratis demo?
Vi tilbyr alltid en gratis demo for deg som ønsker å se systemene våre. Legg igjen kontaktinformasjonen din her, så hjelper vi deg.