Lukk
Mobilapp
Enkel og rask timeregistrering via mobil eller nettbrett med appen TempusIN. Du kan føre timer i sanntid eller ettertid, registrere fravær og en rekke andre valg. Med geolokalisering og offline-funksjon får du alltid kontroll på tidsforbruket.
Gratis demo
Fyll inn skjemaet for å få tilbud om en utforpliktende demo. Etter at du har sendt inn skjemaet vil du bli kontakt av en salgsrepresentant innen en virkedag.

Mobil timeregistrering
Alle timeregistreringer gjøres av den enkelte medarbeider i en brukervennlig og oversiktlig app. Slik får både ansatte og administrasjon oversikt over tidsbruk.
Kontroll over tidsbruk
Du kan registrere tid på prosjekter, kunder og aktiviteter gjennom mobilappen. Oversikten hjelper til å sikre kontroll av underleverandører og se hvilke kollegaer som er tilgjengelige til enhver tid.
Smarte funksjoner.
Stemplingsur
Stemple inn og ut ved dagens slutt, og se historiske stemplinger.
Saldooversikt
Enkelt for ansatte å se egen timesaldo og status på tidsbruk.
Registrere fravær
Registrer egenmelding eller annet fravær, samt feriedager.
Registrer informasjon digitalt
Det er på tide å registrere informasjon elektronisk. Nå får du alt i en app, som gir deg verdifull informasjon om tiden som brukes på jobb.
- Geolokalisering
- Bilde og video
- Signeringsmuligheter
- Offline-funksjon

Noen av appens bruksområder
Registrering når det skjer
Registrer jobben når det utføres, der det utføres. Sørg for at korrekt data registreres i appen.
Tidregistrering og timeføring
Knytt tidregistrering og timeføring til de øvrige systemene fra Time.
Signer på mobil
Signeringsmuligheter fra oppdragsgiver, som sendes direkte til ditt fakturasystem.
Administrasjon i tidsystemet
All mobil timeregistrering fra app kan administreres i tidsystemet fra Time. App-registrering kan utmerket brukes i kombinasjon med andre registreringsenheter for en smidigere arbeidshverdag for de ansatte.

Stempling
Registrering av timer inn og ut
-
RFID-leser
-
Touch-terminal
-
VIktig og riktig tiddata
-
Smidig stempling
-
Synliggjør tiddata

PC-registrering
Registrering via programvare på PC
-
PC Programvare
-
Timeregistrering i sanntid eller ettertid
-
Spesialtilpasset registrering
-
Kombinere registreringsenheter
-
Skalerbart til bedriftens behov
Ta kontakt med oss.
Vanlige spørsmål og svar.
Kan jeg få hjelp via fjernstyring?
Ja, det kan du. Vi kan enkelt hjelpe deg hvis du laster ned riktig programvare her.
Hvordan legger jeg til en ny ansatt?
Å legge til nye ansatte gjør du enkelt gjøre i Tempus selv. Se instruksjoner her.
Hvordan oppretter jeg bruker i TempusIN?
Her ser du hvordan du kan opprette nye brukere i TempusIN. En administrator på arbeidsplassen må gjøre dette i TempusIN admin.
Jeg er ikke kunde, kan jeg få en gratis demo?
Vi tilbyr alltid en gratis demo for deg som ønsker å se systemene våre. Legg igjen kontaktinformasjonen din her, så hjelper vi deg.