Lukk
Dette må være på plass
Dette er en liste med punkter som må være på plass for at brukere i TempusIN skal fungere (uten onboarding). For å kunne benytte seg av TempusIN appen må følgende informasjon finnes i ansattregisteret i Tempus: 1. Brukerinformasjon i fanen arbeid a. Den ansatte må …
Opprette brukere
Her ser du hvordan du oppretter brukere i TempusIN Admin. Du må logge inn på https://in.tempus.no/Account/Login Trykk på «administrasjon», «brukere» og «lag ny bruker»: Brukerinformasjon Legg til navn, epost og brukernavn. Husk å bruke samme på brukernavn og passord om i D4, eks. tempus123/navn123 eller …
Hvordan registrere timer?
I appen TempusIN finnes det tre ulike måter å registrere tid på: Mønstring, tidregistrering og timeføring. I videoen nedenfor ser du hvordan du bruker de ulike. https://youtu.be/vVMweTf62WU Kontakt oss. Infobric Time +47 24 15 60 19 support@infobrictime.no Til kontaktsiden
